Känns mer och mer förvirrat...nåja blir nog (kanske) bra till slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns mer och mer förvirrat...nåja blir nog (kanske) bra till slut.
Och vem ska nu köpa min stålversion när jag kommer fram till att PVDen är vinnaren? Skämt åsido - grattis!Mail dom i em och fick svar att min order skickas i juni
Haha..ja lite jobbigt att vänta till juni men ändå glad man lyckades köpa en kommer garanterat att gå o sälja den du vill ska lämna här på ks eller eBayOch vem ska nu köpa min stålversion när jag kommer fram till att PVDen är vinnaren? Skämt åsido - grattis!
Lite mer allvar - jag börjar faktiskt mer och mer misstänka att det blir PVDen som jag kommer gilla bäst. Se ex. Synchrons bild här:
Känner mig nöjd att jag beställde den på grönt Isofrane
Ja, det känns som ett icke-problem.kommer garanterat att gå o sälja den du vill ska lämna här på ks eller eBay
Det kanske är någon försäkringsgrej? Postnord har liknande bestämmelser där du bara får skicka ett visst antal försändelser per dag och avsändare för att försäkringen ska täcka förlust och skador.Senaste update via chat:
Haha ja jösses vad tusan ligger bakom maximum 10 per day? Jag tror starkt på att de inte monterat klart klockorna utan gör det löpande.Senaste update via chat:
Märkligt. Det måste vara en jäkla massa avbokningar? Den har legat uppe på hemsidan hela dagen och går fortfarande att beställa.Svar:
”The reason the SS model is back in stock is due to cancellations.”
Enligt dem själv så är det bara så det är, typ.Haha ja jösses vad tusan ligger bakom maximum 10 per day? Jag tror starkt på att de inte monterat klart klockorna utan gör det löpande.
Jag kan vänta men samtidigt lite kass info minst sagt.
Precis det jag ville veta, tackar.Vet att det inte är exakt vad du frågade, men bara så att du vet:
Doxa skeppar sina från Tyskland nu, så att du slipper tullavgifter från Schweiz
Jag säljer min för 25 om nån är sugenBörjar bli löjligt nu...
Särskilt då den fortfarande verkar gå att beställa genom deras hemsida vilket är lite oroväckande i sig. Vid release så sålde de väl slut på stålvarianten inom typ en dag eller så? Nu har den legat uppe på hemsidan hela dagen och hela kvällen men verkar fortfarande inte vara slut. Antingen rörde det sig om extremt många avbokningar eller så känns det som att vi tyvärr kommer att få se en del besvikna miner om de börjar annulera ordrar.Börjar bli löjligt nu...
Vilket kap! Hade jag inte redan haft en så hade jag köpt den direkt!Jag säljer min för 25 om nån är sugen
Ja, det ska bli väldigt intressant att se hur många som faktiskt får igenom sin order. Hoppas verkligen att det inte är något misstag för det är inte särskilt snyggt. Kan inte se att Synchron har kommenterat det på WUS i alla fall.Särskilt då den fortfarande verkar gå att beställa genom deras hemsida vilket är lite oroväckande i sig. Vid release så sålde de väl slut på stålvarianten inom typ en dag eller så? Nu har den legat uppe på hemsidan hela dagen och hela kvällen men verkar fortfarande inte vara slut. Antingen rörde det sig om extremt många avbokningar eller så känns det som att vi tyvärr kommer att få se en del besvikna miner om de börjar annulera ordrar.
Vet inte om jag håller med om det riktigt, alla Doxa som inte är tillgängliga nu har ju rusat i pris de senaste två åren. Nu har det väl iofs lugnat ner sig lite men ett tag var det galna priser och folk försökte kränga sina SUB 300 Aqua Lung Professional och Sharkhunter för typ 40-50K på Ebay.Synchron-boble in the making.
Greiere med Doxa. Ingen bobletendenser der.
De angav ett leveransfönster och bekräftade att det handlade om avbokade exemplar så att det finns klockor råder det väl egentligen inget tvivel om, frågan är bara hur många det rör sig om och risken är att de tabbat sig genom att inte stänga ner butiken i tid så att säga. Det känns som att risken är överhängande att en hel del kommer att få sina beställningar annullerade för inte tusan kan väl alla ha avbokat helt plötsligt? Väldigt märkligt.Hoppas verkligen att det inte är något misstag för det är inte särskilt snyggt. Kan inte se att Synchron har kommenterat det på WUS i alla fall.
Det stod så för mig tidigare idag också.Skumt. Kollar man under watches på Synchrons sida så står den som sold out nu. Men går man in på shop på samma sida så går den att beställa...
Tycker också det är märkligt att det är öppet såpass länge. Kikade nyss och det går fortfarande att köpa.De angav ett leveransfönster och bekräftade att det handlade om avbokade exemplar så att det finns klockor råder det väl egentligen inget tvivel om, frågan är bara hur många det rör sig om och risken är att de tabbat sig genom att inte stänga ner butiken i tid så att säga. Det känns som att risken är överhängande att en hel del kommer att få sina beställningar annullerade för inte tusan kan väl alla ha avbokat helt plötsligt? Väldigt märkligt.
Det stod så för mig tidigare idag också.
Nu verkar den vara ”sold out” igen. Grattis till er som knep ett sista-minuten-exemplar.Vet inte om det är en bug eller om några ångrat sig men det verkar gå att beställa Synchron i rostfritt nu! ”Available on backorder”. Ni som missade, skynda er!
Shop - Synchron Watches
synchronusa.com
Man får ta och tacka för att du var så observant och meddelade oss övriga.
Nu verkar den vara ”sold out” igen. Grattis till er som knep ett sista-minuten-exemplar.
+1Man får ta och tacka för att du var så observant och meddelade oss övriga
Oroa dig inte, jag kan köpa stålaren av digOch vem ska nu köpa min stålversion när jag kommer fram till att PVDen är vinnaren? Skämt åsido - grattis!
Lite mer allvar - jag börjar faktiskt mer och mer misstänka att det blir PVDen som jag kommer gilla bäst. Se ex. Synchrons bild här:
Känner mig nöjd att jag beställde den på grönt Isofrane
Ja, det kanske är så men jag tycker ändå att det är lite märkligt. Jag vet inte om Magnus såg det av en slump eller hur han fick reda på det men det känns som att det även borde ha uppmärksammats på t.ex. WUS som är enormt i jämförelse med KS och där bara deras egna användare borde ha sugit upp hela lagret med ångrade köp för så himla många kan det väl inte ha handlat om? Nåja, det verkar som att vi får våra ex i alla fall men det känns ändå lite skumt.Tycker också det är märkligt att det är öppet såpass länge. Kikade nyss och det går fortfarande att köpa.
Funderar om inte färre ordrar läggs då det står sold out när man går in på sidan. Man måste aktivt klicka sig in på shop eller in på sold out artikeln för att se att det går att lägga till klockan.
Mellan min och @Fergi ordrar var det 4 st. emellan. Hur var det för din del @HSK?
Jag säger som Rambo, stort tack för din heads up!Nu verkar den vara ”sold out” igen. Grattis till er som knep ett sista-minuten-exemplar.
Jag såg det av en slump för jag hade produktsidan öppen i en flik på telefonen. Ibland ska man ha lite flyt.Ja, det kanske är så men jag tycker ändå att det är lite märkligt. Jag vet inte om Magnus såg det av en slump eller hur han fick reda på det men det känns som att det även borde ha uppmärksammats på t.ex. WUS som är enormt i jämförelse med KS och där bara deras egna användare borde ha sugit upp hela lagret med ångrade köp för så himla många kan det väl inte ha handlat om? Nåja, det verkar som att vi får våra ex i alla fall men det känns ändå lite skumt.
Jag vet inte vad ni fick för ordernummer men min slutar på 06 i alla fall så jag antar att ni både ligger ett par steg före mig i kön.
Jag säger som Rambo, stort tack för din heads up!
Tror det dessvärre. Synchronfolket köpte upp allt lager Bör komma nytt om 2-3 mån förhoppningsvisÄr Maranez Samui länken slut i lager tro? Går att klicka på den i webbshopen. Men sen händer inte mycket mer...