Det sa de redan från början men då pratade de bara om den svarta. Gäller det även stål alltså?Som jag misstänkte. De har inte producerat alla klockor än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det sa de redan från början men då pratade de bara om den svarta. Gäller det även stål alltså?Som jag misstänkte. De har inte producerat alla klockor än.
Ja tydligen. Det här med att de bara hinner skeppa max 10 per dag är ju inte att hinna förpacka och skicka ut ett paket, det har ju med deras inleveranser att göra. Vet inte om de får delar och plockar ihop eller om klockorna kommer färdiga.Det sa de redan från början men då pratade de bara om den svarta. Gäller det även stål alltså?
Tråkigt! De monterar sina klockor i Schweiz i alla fall men boetten kommer tex från Tyskland så det kan vara att de väntar på delar.Ja tydligen. Det här med att de bara hinner skeppa max 10 per dag är ju inte att hinna förpacka och skicka ut ett paket, det har ju med deras inleveranser att göra. Vet inte om de får delar och plockar ihop eller om klockorna kommer färdiga.
100% - og kanskje den beste feature et slikt tropic skal ha.Klart mycket trevligare med rundade ändar än Tropic-bandets avhuggna variant.
Det förklarar en hel del
Tack för input @micke_s! Då är det som jag misstänkte.
Den enda AM-länken jag känner till är den från Yobokies och den är gjord efter en reissue 300-boett. Tror jag har liggande, kan kolla passformen.Finns det någon som säljer AM-länkar som passar tight mot Doxas boetter?
Tack. Jag sitter och hovrar med fingret över köpknappen på en 300t. Det enda som egentligen bromsar mig är att jag inte gillar hur länken möter boetten, men det kanske är tydligare på bild än i verkligheten. Finns ju fina gummiband om det skulle vara katastrofalt..Den enda AM-länken jag känner till är den från Yobokies och den är gjord efter en reissue 300-boett. Tror jag har liggande, kan kolla passformen.
Jag gillar Uncle Seikos Speedmaster FOIS BOR-länk som är 19mm och smalnar av till 16mm. Tyvärr är ju ändlänkarna då 19mm så man måste hitta andra ändlänkar som är 20mm som matchar länken och sen slipa till dem efter boetten.
Samma här, den sitter som klistrad...Kan inte förmå mig att ta av den.
@BuddhalisciousTjo. Har en 300T professional från 2020 som ska få vandra vidare tänkte jag.
Kommer en annons framöver men ger er i denna ända av forumet en heads up först
Du har PMTjo. Har en 300T professional från 2020 som ska få vandra vidare tänkte jag.
Sälja sin orangea Doxa när sommaren närmar sig..? Crazy talk!Tjo. Har en 300T professional från 2020 som ska få vandra vidare tänkte jag.
Jamen fan, det låter ju faktiskt helkorkatSälja sin orangea Doxa när sommaren närmar sig..? Crazy talk!
Det låter i alla fall inte så genomtänkt! Det beror iofs på vad man ska ersätta den med.Jamen fan, det låter ju faktiskt helkorkat
Please do tell....Det beror iofs på vad man ska ersätta den med.
Haha nä det är väl mest en överfull klocklåda i största allmänhet som är problemet.Please do tell.
Tack! Rätt modell, fel färg. Jag har bara röda och blå kojärn i min verktygslåda.
Då är frågan om man ska beställa eller vågar man vänta?Nu finns Synchron military pvd åter tillgänglig för beställning. På backorder.
Man vet ju inte riktigt hur många som finns kvar denna gång. Det kan ju kanske dyka upp några stål framöver ochså men det känns mindre troligt.Då är frågan om man ska beställa eller vågar man vänta?
Vad tänkte du vänta på, stål?Då är frågan om man ska beställa eller vågar man vänta?
Jag la till den men tror att jag väntar...har egentligen ingen panik och någon av de som hamnar här kanske får lämna i framtiden Hoppas jagMan vet ju inte riktigt hur många som finns kvar denna gång. Det kan ju kanske dyka upp några stål framöver ochså men det känns mindre troligt.
En av de som hamnar här. Helst stål men gillar fan pvd versionen medVad tänkte du vänta på, stål?