• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

En av de som hamnar här. Helst stål men gillar fan pvd versionen med 🤔
Om de säljs för nypris på ks så kan det vara lönt att vänta och se om någon kommer ut till försäljning.
Har dock skapats en hype och andrahandspriset har trissats upp lite väl. Tror de två som senast varit till försäljning, har legat kring 25.
Har sett några bilder på pvd och tycker det passar klockan väldigt väl.

Om de säljs för nypris på ks så kan det vara lönt att vänta och se om någon kommer ut till försäljning.
Har dock skapats en hype och andrahandspriset har trissats upp lite väl. Tror de två som senast varit till försäljning, har legat kring 25.
Vilken färg på Isofrane till den svarta? 😎 Och man skickar i chatten och lämnar order nr eller?

Finns en stål på chrono24 för runt 26000 kr! Är galet

Vilken färg på Isofrane till den svarta? 😎 Och man skickar i chatten och lämnar order nr eller?
:heart:
Screenshot_20210330-131206_Instagram.jpg

Se på fan, det funkar!

Är väl lika bra att behålla den nu då den visat sig vara magisk 😎

F3835301-94C4-412E-B616-FACDAF789B37.jpeg
Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! 😁 Härlig bild du har fått till, man ser strukturen på vridringen riktigt bra!

Jag vet inte om det är ljuset på din bild som luras men sitter inte helium-ventilen väldigt långt in på 300T jämfört med min 1200T?
PSX_20210330_133926.jpg

Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! 😁 Härlig bild du har fått till, man ser strukturen på vridringen riktigt bra!

Jag vet inte om det är ljuset på din bild som luras men sitter inte helium-ventilen väldigt långt in på 300T jämfört med min 1200T?
PSX_20210330_133926.jpg
Jo den sitter längre in.

Bilden var tämligen oplanerad, försökte mest fånga solen genom fönstret 🙃

Hur gammal är din 1200? Min är från aug 2020 så det är väl klart att små detaljer kan förändras över åren. Vet att HEV-ventiler på Rolex också kan variera i djup etc.
Min är från 2018 så relativt ny men det kan säkert ha ändrats något. De körde ju 300T utan HRV några månader innan den kom tillbaka igen så det är antagligen en ny version av den boetten.

Tillbaka
Topp