Ja, säkert blir det så! Dock inte min, den ska jag åldras och bli gammal medJag la till den men tror att jag väntar...har egentligen ingen panik och någon av de som hamnar här kanske får lämna i framtiden Hoppas jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, säkert blir det så! Dock inte min, den ska jag åldras och bli gammal medJag la till den men tror att jag väntar...har egentligen ingen panik och någon av de som hamnar här kanske får lämna i framtiden Hoppas jag
Om de säljs för nypris på ks så kan det vara lönt att vänta och se om någon kommer ut till försäljning.En av de som hamnar här. Helst stål men gillar fan pvd versionen med
Vilken färg på Isofrane till den svarta? Och man skickar i chatten och lämnar order nr eller?Om de säljs för nypris på ks så kan det vara lönt att vänta och se om någon kommer ut till försäljning.
Har dock skapats en hype och andrahandspriset har trissats upp lite väl. Tror de två som senast varit till försäljning, har legat kring 25.
Har sett några bilder på pvd och tycker det passar klockan väldigt väl.
Finns en stål på chrono24 för runt 26000 kr! Är galetOm de säljs för nypris på ks så kan det vara lönt att vänta och se om någon kommer ut till försäljning.
Har dock skapats en hype och andrahandspriset har trissats upp lite väl. Tror de två som senast varit till försäljning, har legat kring 25.
Har sett några bilder på pvd och tycker det passar klockan väldigt väl.
Till pvd så ingick svart pvd som standard. Du kan dock dubbelkolla med chatten. Bara att ange order nr.Vilken färg på Isofrane till den svarta? Och man skickar i chatten och lämnar order nr eller?
Vilken färg på Isofrane till den svarta? Och man skickar i chatten och lämnar order nr eller?
Jag beställde en Får bli svart Isofrane. Det är 20mm på dessa va?
Stämmer... 20mm. Ser ut att vara ett riktigt strap monsterJag beställde en Får bli svart Isofrane. Det är 20mm på dessa va?
Här är det både varmt och soligt idag så det fungerade! Tack!Jag fick plötslig sommarkänsla
Tänker att jag kanske kan locka fram lite värme på detta vis. Vi måste alla dra vårt strå till stacken
Yeees, härligt vännen! Ska bli riktigt kul att se de svarta när de kommer!Jag beställde en Får bli svart Isofrane. Det är 20mm på dessa va?
Tack! Lagom exalteradYeees, härligt vännen! Ska bli riktigt kul att se de svarta när de kommer!
Det kan jag förstå. Nu är det den värsta biten kvar...Tack! Lagom exalterad
Ja när kan den tänkas komma tror ni?Det kan jag förstå. Nu är det den värsta biten kvar...
Se på fan, det funkar!Här är det både varmt och soligt idag så det fungerade! Tack!
Synchron sa för någon dag sen att de hade skeppat 100st så 400st kvar. De har också sagt 5-10st per dag ut så med den matematiken så kan det ta mellan 40-80 dagar innan de skeppas...Ja när kan den tänkas komma tror ni?
Här är det både varmt och soligt idag så det fungerade! Tack!
Jag fick plötslig sommarkänsla
Tänker att jag kanske kan locka fram lite värme på detta vis. Vi måste alla dra vårt strå till stacken
Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Härlig bild du har fått till, man ser strukturen på vridringen riktigt bra!Se på fan, det funkar!
Är väl lika bra att behålla den nu då den visat sig vara magisk
Jo den sitter längre in.Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Härlig bild du har fått till, man ser strukturen på vridringen riktigt bra!
Jag vet inte om det är ljuset på din bild som luras men sitter inte helium-ventilen väldigt långt in på 300T jämfört med min 1200T?
Där ser man, jag trodde att 300T och 1200T använde exakt samma boett med annan vridring men då är det ju lite mer som skiljer.Jo den sitter längre in.
Bilden var tämligen oplanerad, försökte mest fånga solen genom fönstret
Hur gammal är din 1200? Min är från aug 2020 så det är väl klart att små detaljer kan förändras över åren. Vet att HEV-ventiler på Rolex också kan variera i djup etc.Där ser man, jag trodde att 300T och 1200T använde exakt samma boett med annan vridring men då är det ju lite mer som skiljer.
Min är från 2018 så relativt ny men det kan säkert ha ändrats något. De körde ju 300T utan HRV några månader innan den kom tillbaka igen så det är antagligen en ny version av den boetten.Hur gammal är din 1200? Min är från aug 2020 så det är väl klart att små detaljer kan förändras över åren. Vet att HEV-ventiler på Rolex också kan variera i djup etc.
Jaja det kommer att gå braSynchron sa för någon dag sen att de hade skeppat 100st så 400st kvar. De har också sagt 5-10st per dag ut så med den matematiken så kan det ta mellan 40-80 dagar innan de skeppas...
Var hittar man ett sådant canvasband? Det är ju riktigt läckert!Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! Härlig bild du har fått till, man ser strukturen på vridringen riktigt bra!
Jag vet inte om det är ljuset på din bild som luras men sitter inte helium-ventilen väldigt långt in på 300T jämfört med min 1200T?
Tack! Det är ett super rare, ultra exclusive and one of a kind custom made strap från vår alldeles egna @SpaceAce!Var hittar man ett sådant canvasband? Det är ju riktigt läckert!
Innan nästa Påsk iafFan - väntan börjar kännas tung. Jag förutspådde rätt tidigt att min stål Synchron skulle dyka upp efter påsk. Kan nog stämma. Frågan är bara HUR långt efter påsk.
Det sista släppet med avbokade ex skulle levereras i juni så någon gång innan dess om du var tidigt ute.Fan - väntan börjar kännas tung. Jag förutspådde rätt tidigt att min stål Synchron skulle dyka upp efter påsk. Kan nog stämma. Frågan är bara HUR långt efter påsk.