Gick till närstrid mot Deepstar 2. Givetvis märkte jag inte att det satt ett gigantiskt dammkorn på sensorn förrän efteråt. Tur att Photoshop är bra på att dölja sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är helt galet bra i dagsljus, vaknar verkligen till liv. Samtidigt är den väldigt svårfotad då det är bling och sunburst överallt. Försökte själv ta lite bilder ute idag, men lyckas inte alls fånga den på bild.Deepstar 2 fick se dagsljus.
Ja, den skulle definitivt kunna ha mer AR på glaset och den blankpolerade dykringen hjälper inte precis till. Fast samtidigt kanske det är charmen att allt blir lite av en enda röra av reflexer.Den är helt galet bra i dagsljus, vaknar verkligen till liv. Samtidigt är den väldigt svårfotad då det är bling och sunburst överallt. Försökte själv ta lite bilder ute idag, men lyckas inte alls fånga den på bild.
Sjukt najs!Deepstar 2 fick se dagsljus.
Ca 16cm.Sjukt najs!
Får man fråga vad du har för handledsmått?
Absolut. Jag älskar hur den ser ut irl, på bild är det svårare att få med hela den charmiga röran.Ja, den skulle definitivt kunna ha mer AR på glaset och den blankpolerade dykringen hjälper inte precis till. Fast samtidigt kanske det är charmen att allt blir lite av en enda röra av reflexer.
Grattis men nu måste vi ju enas om att den där klockan inte är gjord att bäras på länk så vänligen montera tropic omedelbart!Sådär, då fick jag äntligen min på armen också. Något förvånande så skickade de med både extra nato och ett svart Tropic. Gratis är gott antar jag. Lådan och presentationen var riktigt trevlig tycker jag.
Första intrycket på både klocka och länk är att de är riktigt grymma. Om man ska klaga på något så hade det gärna fått vara lite mer motstånd i vridringen men den är ändå okej. Klockan sitter som en smäck på armen och finish, utseende och kvalitetskänsla är top notch. Länken är också riktigt trevlig och jag har ingenting att klaga på där. Jag trodde att jag skulle störa mig på att ändlänkarna är hanar men när den sitter på armen så tänker man knappt på det.
Sjukt dåligt ljus nu men trust utan bilder så ni får hålla till godo med dessa.
Helt rätt! för dåliga bilder men ljuset är inte bättre på kontoret och tillsammans med mobilen...Grattis men nu måste vi ju enas om att den där klockan inte är gjord att bäras på länk så vänligen montera tropic omedelbart!
Grattis! Gröna gillade jag bästHelt rätt! för dåliga bilder men ljuset är inte bättre på kontoret och tillsammans med mobilen...
Medföljande Tropic var riktigt trevligt med dubbel branding på baksidan och på spännet.
Vintage Tropic Star
Vintage Rk-tropic
Grönt Joseph Bonnie (20mm)
Seat belt nato (Jaja men det följde ju med så var tvungen att prova.)
Grattis!Sådär, då fick jag äntligen min på armen också. Något förvånande så skickade de med både extra nato och ett svart Tropic. Gratis är gott antar jag. Lådan och presentationen var riktigt trevlig tycker jag.
Första intrycket på både klocka och länk är att de är riktigt grymma. Om man ska klaga på något så hade det gärna fått vara lite mer motstånd i vridringen men den är ändå okej. Klockan sitter som en smäck på armen och finish, utseende och kvalitetskänsla är top notch. Länken är också riktigt trevlig och jag har ingenting att klaga på där. Jag trodde att jag skulle störa mig på att ändlänkarna är hanar men när den sitter på armen så tänker man knappt på det.
Håller med! Och seat beltet, nja...nåja det är ju gratis så.... Vad jag förstått så ska de väl nu åtminstone ha fixat till så att hållarna är tillräckligt stora för att man ska kunna vika tillbaka överskottsbiten.Grattis! Gröna gillade jag bäst
Tack! Fy fan vad surt. Inte okej med olika besked på det viset. De är verkligen inte bra på det här...Grattis!
Jag verkar få vänta till i sommar och kundtjänsten är inte superbra. Efter att först ha fått svaret att min klocka kommer från första batchen är nu svaret plötsligt "just checked you will be in the second batch."
Nej, seat belt var inte bra på den klockan tycker jag men det stämmer att de har fixat till hållarna i alla fall. Har dock ingen annan klocka med 19mm så lär inte bli använt.Håller med! Och seat beltet, nja...nåja det är ju gratis så.... Vad jag förstått så ska de väl nu åtminstone ha fixat till så att hållarna är tillräckligt stora för att man ska kunna vika tillbaka överskottsbiten.
Ser riktigt fin ut!! Min gula 600T är nu tillbaka hos Doxa för byte av tavlan. De skötte returen riktigt bra och en kurir hämtade klockan på mitt jobb dagen efter jag kontaktade dem. Nu längtar jag efter att få tillbaka den….Fortsatt nöjd. Ljuset leker fint med dom skarpa linjerna och polerade ytorna.
Stort grattis! Roligt att se att den äntligen är framme. Satt som en smäck. Slit den med hälsa och bomba med massa fotonSådär, då fick jag äntligen min på armen också. Något förvånande så skickade de med både extra nato och ett svart Tropic. Gratis är gott antar jag. Lådan och presentationen var riktigt trevlig tycker jag.
Vet inte, tycker den är grym.. men råkade köpa en annan kolfiberklocka, så då får denna lämna. Önskar nästan iof den inte säljs, är riktigt krispig
Bra att veta. Då kanske man ska våga sig på en iaf. Vad blir det för kolfiberklocka nu istället?Vet inte, tycker den är grym.. men råkade köpa en annan kolfiberklocka, så då får denna lämna. Önskar nästan iof den inte säljs, är riktigt krispig
För mig var det vikten. I början väldigt behagligt med en klocka som på nato inte väger någonting, men sen kom saknaden av lite tyngd på armen. Sedan valde jag mellan att sälja den eller vanliga 300 och då tycker jag mer om stålmodellen.
Har 4 i kolfiber nu, AP, LW, Panna och Doxan.. så Doxa får lämnaBra att veta. Då kanske man ska våga sig på en iaf. Vad blir det för kolfiberklocka nu istället?