Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig bild!En post från IG tidigare i veckan (och bilden är tagen tidigare än så ;-)). Trevlig helg, Doxavänner!
![]()
Ni har väl inte missat att det finns en fantastisk 1000T Milshark på köp och sälj??![]()
Välkommen hem nummer 56!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är helt underbar. En bättre julklapp till mig själv hade jag inte kunnat få!![]()
Länken är helt underbar!
![]()
Tack så mycket Henke!Mycket bra, stort grattis!![]()
Kalasnöjd så här långt!Tack så mycket Henke!
Hur känns det för dig nu när det har gått några dagar? Blir det en keeper?
Va! Vart har din nya Pro tagit vägen, är det Jaggis som har varit i farten?Grymt @Anthraxabuz ser jäkligt bra ut!!
Jo det blir en keeper för @xHenke
Här är dagens.. halvvägs till mitt mål
![]()
Om allt går som det ska så har jag en Pro i slutet på Januari med Aquuuuuua Lung dial![]()
Ja @Maro det fattas ju nåt på bilden!?Va! Vart har din nya Pro tagit vägen, är det Jaggis som har varit i farten?
Oj, den var fin - stort grattis. Så du beställde en 300 också? Ja, den går ju inte att stå emot. Känns den lika bra som den ser ut?Välkommen hem nummer 56!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är helt underbar. En bättre julklapp till mig själv hade jag inte kunnat få!![]()
Tack så mycket Kapten!Oj, den var fin - stort grattis. Så du beställde en 300 också? Ja, den går ju inte att stå emot. Känns den lika bra som den ser ut?
Trillar in lite överallt nu. Grattis till en fin klocka!Välkommen hem nummer 56!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack Z!Trillar in lite överallt nu. Grattis till en fin klocka!
Blir du owg nu?Tack Z!
Tveksamt. Jag har ju en så fin pelicase som vara fylld!Blir du owg nu?![]()
Hehe frågade han inte dig? Han frågade @JaggisIkväll bläddrade jag för första gången i Dr Petes bok om Doxa, som medföljde köpet av SUB 300. En väldigt kul och smickrande överraskning på sidan 85,min gamla Numa ler mot mig, på ett foto jag har tagit!
Hade ingen aning om det. Känns som man varit med och skrivit historia!
@Jaggis har ju också en riktigt trevlig bild på hans gamla Sharkhunter COSC 1000T!
Nä, jag skickade in bilden, men fick aldrig nåt svar om den kom med eller inte..!Hehe frågade han inte dig? Han frågade @Jaggis![]()
Tackar! Ja, den är helt fantastisk!Grattis @Anthraxabuz !!! Den är ju toppenfin.