• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

IMG_8804.JPG
IMG_8805.JPG
IMG_8807.JPG
IMG_8808.JPG
IMG_8809.JPG
IMG_8810.JPG
IMG_8812.JPG

Bilagor

• IMG_8802.JPG
    IMG_8802.JPG
    89.5 KB · Visningar: 20
Den passar inte alls på din arm. Skicka den till mig istället! :)
Riktigt riktigt fin, grattis igen! Känns den så bra som den ser ut? Ge oss känslor!
Hehe nä jag känner så också.. vad har du för adress?:)

Spontant så går den inte jämföra med någon jag har eller haft.
Klämde på en NoT nere i Halmstad för ett tag sedan och där kommer vi närmst, även fast den var rätt hårt polerad så fick man känslan. 300t och ju rätt biffig så ingen ärlig motståndare direkt.
Denna kommer ju dela på skaran. Många kommer ju tycka tavlan är för liten, men jag tycker den känns helt rätt.

Vad är egentligen hetast att ha ?
En 300 eller en 1200 ?

Känns som likvärdiga klockor förutom val av glas och att 1200an har heliumventil
Och så klart att 300 är cosc certifierad.

1200t klarar ju 1200 m
Är det så logiskt att 300an klarar 300m ?

Vad är egentligen hetast att ha ?
En 300 eller en 1200 ?

Känns som likvärdiga klockor förutom val av glas och att 1200an har heliumventil
Och så klart att 300 är cosc certifierad.

1200t klarar ju 1200 m
Är det så logiskt att 300an klarar 300m ?
Jag har alltid hållt 1200 högt och kommer garanterat köpa igen, men om jag skulle välja mellan de två så landar min röst på nya 300an. Det är så nära du kommer noT, om det nu är det man vill? Bärs mindre iom tavlan och nättare på armen. Länken är bättre på nya också enligt mig, kornen är "lösa" igen:)

Jag har alltid hållt 1200 högt och kommer garanterat köpa igen, men om jag skulle välja mellan de två så landar min röst på nya 300an. Det är så nära du kommer noT, om det nu är det man vill? Bärs mindre iom tavlan och nättare på armen. Länken är bättre på nya också enligt mig, kornen är "lösa" igen:)
Har inte 1200T som säljs nu lösa korn också? :)

Tillbaka
Topp