Hur som helst så är det ju 300 suben som gäller så länge den finns kvar!Ja det kanske den har, jag har aldrig haft så modern![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur som helst så är det ju 300 suben som gäller så länge den finns kvar!Ja det kanske den har, jag har aldrig haft så modern![]()
Magii! Grym på perlon!!Nu även på en gata i München!
![]()
Perfekt, grattis!Nu även på en gata i München!
![]()
Fet!!Nu även på en gata i München!
![]()
Magii! Grym på perlon!!
Perfekt, grattis!
Ska bli grymt kul att se!Tack ska ni ha boys! Grymt nöjd! Ska försöka få till lite jämförelsebilder på min no-T Rambler under morgondagen![]()
Tack ska ni ha boys! Grymt nöjd! Ska försöka få till lite jämförelsebilder på min no-T Rambler under morgondagen![]()
För mig som är doxa nybörjare .. vad betyder no-t ?
Ge oss nu ett par bra jämförelser mellan din noT och nyaFörsta SUB-modellen som Doxa lanserade döptes till SUB 300, uppföljaren fick namnet SUB 300T. För att skilja modellerna sinsemellan brukar man skriva "SUB300 no-T" och "SUB 300T" för att inte skapa förvirring.
Det är en "no-T" som Doxa gör en limiterad nyutgåva på för att fira modellens 50årsdag!
Nedan, en bild på SUB 300 no-T
![]()
SUB 300T (i ovanligt utförande med heliumventil, kallad "conquistador")
![]()
Notera att SUB 300T har mineralglas, bulkigare boett, större visare och mer lysmassa bland annat.
Planerad leverans idag innan 18:00!@xHenke är den på ggggggg eller???
Grrrreeeaaat news!Planerad leverans idag innan 18:00!
Spännande!!Grrrreeeaaat news!
Min kommer på måndag!![]()
Äntligen!
Nu är det dags att se om jag lyckas korta länken!
Tack!! Ja det var lite kul, undrar om de är ihopplockade precis efter varandra också.Gratulerar!! Kul att min är 123 och din är 124Ta det försiktigt med mejseln, naggande min när jag höll på, böt till en annan tillslut..
Härligt att höra! Jag står före i kön på 200-anNu är länken kortad! Riktigt riktigt cool klocka, nu är det bara att vänta på att Doxa släpper en 1:1 reissue på 200 T-Graph så har jag en dödlig duo!
![]()
Va! Finns det en kö?Härligt att höra! Jag står före i kön på 200-an![]()
Nä fasen, men om det funnits så hade jag stått i denVa! Finns det en kö?
Nu är länken kortad! Riktigt riktigt cool klocka, nu är det bara att vänta på att Doxa släpper en 1:1 reissue på 200 T-Graph så har jag en dödlig duo!
![]()
Jag med, vill ha en Searambler 200 T-graph. Hoppas Doxa menade allvar med sin "hint" på Facebook!Nä fasen, men om det funnits så hade jag stått i den![]()
Tack!!Grattis!!! Svinfin!
Gott mos, grattis Henke! Ser så fint ut..Äntligen!
Nu är det dags att se om jag lyckas korta länken!
![]()
![]()
![]()
Inte läst faktist, hade ju varit väldigt intressant skulle jag säga.. en vintage får du gärna säga till mig om du hittar på ngt udda ställeJag med, vill ha en Searambler 200 T-graph. Hoppas Doxa menade allvar med sin "hint" på Facebook!
Tack!!
Tackar! Kul att vi får en searambler till forumet på måndag ocksåGott mos, grattis Henke! Ser så fint ut..![]()
Hint och hint men de säger ju i alla fall inte att det inte kommer en reissueInte läst faktist, hade ju varit väldigt intressant skulle jag säga.. en vintage får du gärna säga till mig om du hittar på ngt udda ställe![]()
Det ska bli grymt att få hem den. Saknar min 750 Searambler så det blir schysst med en ersättare!Tackar! Kul att vi får en searambler till forumet på måndag också
Hint och hint men de säger ju i alla fall inte att det inte kommer en reissue
![]()