Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite sol och värme så löser det sig. Håll ut lite till..Har lite tillfällig sinnesförvirring och funderar på att släppa denna....
Precis så tänker jag kring min också. Den kommer göra sig grym till sommaren!Lite sol och värme så löser det sig. Håll ut lite till..
Du har helt rätt. Morgonkaffet och klockan på handleden var allt som behövdesLite sol och värme så löser det sig. Håll ut lite till..
- Kommer Enzon ut på ”köp o sälj”?Doxa sub 300T/1200T har förföljt mig länge till och från och börjar bli sugen på en.. har aldrig ägt någon doxa tidigare…så nu får nog Citizen ”enzon” lämna för en doxa
Hjälp!Vad säger ni om denna Hubloxa ?
Urk tycker jag. Är det kina-Doxa som säljer den?Vad säger ni om denna Hubloxa ?
Det stämmerUrk tycker jag. Är det kina-Doxa som säljer den?
Stort grattis..önskar byta min enzo o aw 7 mot en 300t men känns trögtGod kväll!
Bytte idag.
Det är nog betydligt större chans att sälja dom separat, fast jag gissar att ingen kommer att betala tolv för Enzon baserat på vad dom brukar gå för här.Stort grattis..önskar byta min enzo o aw 7 mot en 300t men känns trögt
Absolut,helt med dig med byte mot båda. Enzon får man ge ca 12k föDet är nog betydligt större chans att sälja dom separat, fast jag gissar att ingen kommer att betala tolv för Enzon baserat på vad dom brukar gå för här.
håller med dig om byte på båda mot en doxa kanske,men en enzo titan får man pynta iaf 12k även på ks just nu..garanterat mer utanför..men den som lever får seDet är nog betydligt större chans att sälja dom separat, fast jag gissar att ingen kommer att betala tolv för Enzon baserat på vad dom brukar gå för här.
Sorry, missade att den var i titan -då verkar ju prisläget vara ett annat. Det kanske du ska förtydliga i din annons för alla oss som inte hinner klicka vidare till eBay innan vi avskräcks av priset.Absolut,helt med dig med byte mot båda. Enzon får man ge ca 12k fö
håller med dig om byte på båda mot en doxa kanske,men en enzo titan får man pynta iaf 12k även på ks just nu..garanterat mer utanför..men den som lever får se