• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Haha, ja lämna på förskolan hade jag också gjort. Dock i djupsnö, så lite äventyr var det.

Måste säga att jag blir riktigt sugen på en 1200 när jag ser dina bilder.
Här är barmark inte inte ens det kan jag kalla äventyr! 😅

1200T är så sjukt bra och även om det inte är mycket som skiljer mellan denna och nya 300T så är det några saker som (jag tycker) gör den bättre.
1. Ingen målad fisk på kronan
2. Det diskret välvda glaset
3. Den betydligt kraftigare vridringen

Väldigt låg aktivitet här på vintern :)

20220216_091911.jpg
Du kan få låna ut den där till mig så kan vi öka aktiviteten ;)

Grattis! Riktigt härlig färg på den där tycker jag. 👌 Knep du den som låg på K&S?
Tackar 🙂 ja, precis - det var jag som slog till på den. Jag gillar färgen skarpt jag med och var varit sugen på en ett tag nu, så när det dök upp en som dessutom var på gummit var det inte mycket att fundera på. Vill ju gärna ha tag på ett BoR också men det känns lite lättare att motivera att köpa i efterhand.

Tackar 🙂 ja, precis - det var jag som slog till på den. Jag gillar färgen skarpt jag med och var varit sugen på en ett tag nu, så när det dök upp en som dessutom var på gummit var det inte mycket att fundera på. Vill ju gärna ha tag på ett BoR också men det känns lite lättare att motivera att köpa i efterhand.
Ja, BoR är ju inte så blodigt dyrt till den modellen och det var ett bra pris för klockan så lätt värt att komplettera om du vill det. Jag gillar det där gummit också, det är sköna retrovibbar på det. :)

Ja, BoR är ju inte så blodigt dyrt till den modellen och det var ett bra pris för klockan så lätt värt att komplettera om du vill det. Jag gillar det där gummit också, det är sköna retrovibbar på det. :)
Jag är väldigt förtjust i gummit jag med, och när priset för att köpa till länken inte skiljer sig nämnvärt från gummit så känns lättare att motivera än det omvända 😄 känner jag mig själv rätt är risken stor att jag snålat med ett eftermarknadsgummi med risk för att det inte matchat något vidare

Festligt köp!
Länken är av egen erfarenhet inte någon kioskvältare så sörj icke 🥳

Festligt köp!
Länken är av egen erfarenhet inte någon kioskvältare så sörj icke 🥳
Såpass alltså? Nej jag har läst om ett par som haft lite issues med skruvarna på den men tänkte att det var något tillfälligt - men det är ju givetvis inte det enda som kan vara en dealbreaker. Well det får nog bero ett tag oavsett - tack ska du ha för påpekandet 🙂 guld värt att få ta del av andras erfarenheter 🙏

• Like
Reactions: v0n
Såpass alltså? Nej jag har läst om ett par som haft lite issues med skruvarna på den men tänkte att det var något tillfälligt - men det är ju givetvis inte det enda som kan vara en dealbreaker. Well det får nog bero ett tag oavsett - tack ska du ha för påpekandet 🙂 guld värt att få ta del av andras erfarenheter 🙏
Klart det är lite individuellt men tyckte den kändes "billig" och minns att jag blev besviken. Ingen avsmalning och flimsigt sylvasst spänne...
Hade iofs ett av de första exen som släpptes för några år sen, det kanske har blivit bättre? 🙂
3H1IkFC.jpg

Klart det är lite individuellt men tyckte den kändes "billig" och minns att jag blev besviken. Ingen avsmalning och flimsigt sylvasst spänne...
Hade iofs ett av de första exen som släpptes för några år sen, det kanske har blivit bättre? 🙂
3H1IkFC.jpg
Det låter ju onekligen trist 😕 även om det är deras billigaste modell så tycker jag att det hade varit rimligt med lite högre svansföring när de tar 1/3 av utpriset för bara länken 😅

Jag får försöka snoka reda på en att testa helt enkelt och se om de har bättrat sig 🙂 jag uppskattar verkligen att du bjuder på den erfarenheten 🙏

Riktigt jäkla cool var den i orange också, gissar att det är din gamla?

• Like
Reactions: v0n
Det låter ju onekligen trist 😕 även om det är deras billigaste modell så tycker jag att det hade varit rimligt med lite högre svansföring när de tar 1/3 av utpriset för bara länken 😅

Jag får försöka snoka reda på en att testa helt enkelt och se om de har bättrat sig 🙂 jag uppskattar verkligen att du bjuder på den erfarenheten 🙏

Riktigt jäkla cool var den i orange också, gissar att det är din gamla?
Håller med. Tror inte gummit ens fanns som tillval i början men hade lätt valt det i såna fall.
Svårt det där med förväntningar och när det inte riktigt blir som man tänkt. Japp, min gamla som jag tror jag fick gå vidare mest pga länken...minns inte riktigt 🥴

Tillbaka
Topp