Vart nog fel trådHängde med fredstrollet en stund medans träningen avklarades
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart nog fel trådHängde med fredstrollet en stund medans träningen avklarades
Eller ett orange nato?Någon som har ett orange gummi till salu? Måste ha ett till min sub 300 Carbon Skicka PM så köper jag.
Eller ett orange nato?
Jag förstårNato och jag är som katt och hund
MN passar annars väldigt bra ocksåNågon som har ett orange gummi till salu? Måste ha ett till min sub 300 Carbon Skicka PM så köper jag.
Rekommenderas starkt!Jag förstår
Är själv sugen på ett sånt här:
Honeycomb FKM orange rubber watch band 18mm 20mm 22mm 24mm - tidochting.se
Rubber band of the highest quality. Honeycomb is a rubber model inspired by classic racing bands with patterns that make it comfortable even in heat and wetidochting.se
Hur mjukt är bandet? Tror det finns risk att klockan svävar iom att den är så lätt. Måste beställa och testa.Rekommenderas starkt!
Ingen risk med detta bandet tror jag, det är väldigt följsamt.Hur mjukt är bandet? Tror det finns risk att klockan svävar iom att den är så lätt. Måste beställa och testa.
Jag gillar dem men namnet var fult. Är det bara Carbon som är full lume?Jo visst!
Håller med. Hade helt klart kunnat tänka mig en vit 300 till sommaren.Jag gillar dem men namnet var fult. Är det bara Carbon som är full lume?
Edit: De kunde väl döpt den till Great white istället, det hade varit coolt.
Edit 2: Med tanke på att färgen är nästan exakt som en inverterad Sharkhunter 50th anniversary så hade ju Great white varit så jäkla bra som namn!
Jahapp. Med all respekt för den du har som är duktigt fin...som den skulle sett ut från början kanske? Sett någon indikation på prisbilden?Nytt från Aquastar, Deepstar chrono i 39mm!
Nytt från Aquastar, Deepstar chrono i 39mm!
Man får inte titta så noga på namnet men det känns rätt avtändande tyvärr.Håller med. Hade helt klart kunnat tänka mig en vit 300 till sommaren.
Men White Pearl? Har sett alldeles för många vita EPA-Volvos med den texten i framrutan för att det ska kännas seriöst.
Ja, exakt. Är dock väldigt glad att de släppte den jag har för den ligger mer rätt i pris och jag gillar generellt inte kronografer.Jahapp. Med all respekt för den du har som är duktigt fin...som den skulle sett ut från början kanske? Sett någon indikation på prisbilden?
Hallå, det är faktiskt stor skillnad på White Pearl och WhitepearlHåller med. Hade helt klart kunnat tänka mig en vit 300 till sommaren.
Men White Pearl? Har sett alldeles för många vita EPA-Volvos med den texten i framrutan för att det ska kännas seriöst.
Länken på 300T - är det någon nygammal variant? Tycker jag känner igen den. Verkar inte vara den vanliga BOR-länken.Ärligt stulna bilder från Instagram. Jag villhöver en vit 300T väldigt mycket... Helst hade jag velat ha en 300 men det är väldigt svårt att motivera 6K extra för absolut ingenting.
Det är en 1500T på bilden.Länken på 300T - är det någon nygammal variant? Tycker jag känner igen den. Verkar inte vara den vanliga BOR-länken.
Tack, dags för nya glasögonDet är en 1500T på bilden.
Förutom länken så är de ju sjukt lika på bild så inte så konstigt.Tack, dags för nya glasögon