Sjukt synd att gummit är så dyrt, hade verkligen velat ha ett gult till sommarenMen gud vad nöjd jag blev
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt synd att gummit är så dyrt, hade verkligen velat ha ett gult till sommarenMen gud vad nöjd jag blev
Med all rätt! Skitsnygg!Men gud vad nöjd jag blev
Den var grymt snygg på gult gummi Min Divingstar blir nästan liiiite för gul (om man nu kan få för mycket av det goda )Men gud vad nöjd jag blev
Äntligen hemma efter lång väntan. Trycktestad och redo för sommaren
Säger som @ironcastle - Bapelsin!
Bärs otroligt skönt
Fin! Grattis!Nyinkommet för dagen! (Ska ställa rätt datum)
Jag undrar om det inte är ljuset som spökar. Skulle nästan tro det faktiskt.Vad olika texten är på våra tavlor…
Min är en 50th anniversary, på din nya är fonten ändrad och tjockareVad olika texten är på våra tavlor…
50th aniversary Marei era vs Jenny era ser det ut som.Vad olika texten är på våra tavlor…
Även skalan på vridringen är i feet på din, meter på den nyare Annars är det väl inget mer som skiljer, eller?Min är en 50th anniversary, på din nya är fonten ändrad och tjockare
Annan krona (fisken på vanliga, Doxa på 50th anniversary) och annat motiv på baklocket (fisken på den vanliga, segelbåten på 50th anniversary). Om jag inte minns fel.Även skalan på vridringen är i feet på din, meter på den nyare Annars är det väl inget mer som skiljer, eller?
Bra matchatDet var länge sedan jag kände mig så nöjd med en ny klocka som med denna
Håller med, bra matchat!Det var länge sedan jag kände mig så nöjd med en ny klocka som med denna
Haha! Jam!Håller med, bra matchat!
Min är en 50th anniversary, på din nya är fonten ändrad och tjockare
Annan krona (fisken på vanliga, Doxa på 50th anniversary) och annat motiv på baklocket (fisken på den vanliga, segelbåten på 50th anniversary). Om jag inte minns fel.
Najs! Kul att de behöll segelbåten på den.Ah, det förklarar saken
Segelbåten även på min (vanliga)
Härligt! Såg sjukt bra ut med isofrane/borealis.Just besökt Klockmaster Globen för en provtryckning. Silverlungan passerade med godkänt resultat och är nu redo för sommarens äventyr. Härlig känsla ändå
Tack! Jag håller med. Det är ett Isofrane denna gångHärligt! Såg sjukt bra ut med isofrane/borealis.
Vilken superfin start!Första Doxan för min del
Snyggt! Stort grattis! Var väldigt sugen på den men sen var den bortaFörsta Doxan för min del