@Limeee vart hittade ni den? Den hade jag missat.Snyggt! Stort grattis! Var väldigt sugen på den men sen var den borta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Limeee vart hittade ni den? Den hade jag missat.Snyggt! Stort grattis! Var väldigt sugen på den men sen var den borta
Här på KS faktiskt:@Limeee vart hittade ni den? Den hade jag missat.
Sorry, såg nu att jag hade tryckt på ”like” på annonsen. Minnet alltså, minnetHär på KS faktiskt:
Avslutad - Doxa Sub 300T Searambler 14,5 kr
Vad: Doxa Sub300T, referens 11899-4, alltså en av de första Sub 300-modellerna. Bandet är ett i stort sett oanvänt isofrane från Borealis. Skick: Klockan är i bra skick med tanke på åldern. Se bilder för detaljer. Dra ett PM om du vill kolla på bilderna högupplöst. Okänd servicehistorik, men...klocksnack.se
Första jag gjorde var att byta ut det orangea Borealis mot ett vintage tropic, bilder på före och efter
SnyggtFörsta Doxan för min del
Är den till salu än eller?Här på KS faktiskt:
Avslutad - Doxa Sub 300T Searambler 14,5 kr
Vad: Doxa Sub300T, referens 11899-4, alltså en av de första Sub 300-modellerna. Bandet är ett i stort sett oanvänt isofrane från Borealis. Skick: Klockan är i bra skick med tanke på åldern. Se bilder för detaljer. Dra ett PM om du vill kolla på bilderna högupplöst. Okänd servicehistorik, men...klocksnack.se
Första jag gjorde var att byta ut det orangea Borealis mot ett vintage tropic, bilder på före och efter
Tragiskt nog nästan, men ska ge den ett ärligt försök på lite fler band! MN och nato på väg in!Är den till salu än eller?
Döbra combo! Ett sånt MN vill jag ha!Testade Doxan på MN
Tycker också färgkombon blev bra. Inget märkvärdigt band dock, köpt från CNS för 90 spänn! Första gången jag testade MN, så vågade inte slå på stort från Erikas innan att jag visste om jag gillade detDöbra combo! Ett sånt MN vill jag ha!
Sjukt mycket snyggare än originalgummit.Nytt gummi till sommarklockan.
Håller helt klart med. 600t var som gjord för dragspelsgummi. Passar även rätt bra med marinblått.Sjukt mycket snyggare än originalgummit.
Blev ju mer tooligt på det blåa men det orangea är snyggare. Nu blev man ju sugen på en 600T helt plötsligt...Håller helt klart med. 600t var som gjord för dragspelsgummi. Passar även rätt bra med marinblått.
Håller med. Landar nog ett orange Borealis idag också vilket jag tror kommer bli rejält bra.Blev ju mer tooligt på det blåa men det orangea är snyggare. Nu blev man ju sugen på en 600T helt plötsligt...
Jag har en äldre Coralline som frun får låna ibland för att matcha.Vi har ingen här inne med en Sub200 Coralline eller liknande?
Kul story bakom dessa är att man hittade ett gäng NOS boetter från 70talet och så slängde man in ett nyare ETA verk och 300 tjockisglas och så var denna ett faktum 2009. Får kanske bli nästa inköp det här
Coolt!Jag har en äldre Coralline som frun får låna ibland för att matcha.
Dåligt minne. Får ursäkta om det blir dubbelpost i så fall.Coolt!
Har den förekommit i tråden?
Passade perfekt på den där! Och visst är dom sköna?!När man inte trodde det kunde bli bättre. Borealis är super!
Jag har väntat hela vintern på den färgkombination och det blev helt klart bättre än förvänta!När man inte trodde det kunde bli bättre. Borealis är super!