Hallå Doxa lovers!
Från ingenstans har ett otroligt sug på en doxa vuxit fram och den hungern måste stillas! Jag har precis börjat läsa den här tråden från scratch för att ”sätta” mig in lite i de olika modellerna som finns! Med tanke på att jag är totalt novis behöver jag veta vad jag ska köpa. Tänkte lägga ut en köpes annons men behöver lite guidning kring vad det faktiskt är jag efterfrågar
Allra helst skulle jag vilja ha en 300 carbon men tänker nog att jag börjar i en något lägre prisklass så jag får se om kärleken består. Vad är det då jag ska köpa egentligen?! Får jag hugg här vore det absolut bäst. Annars kanske jag klipper en flång ny 300t?!
Vad ska jag tänka på såhär som totalt okunnig?
Jag vill ha det klassiska ”doxa-caset som t.ex 300 och 1500 har. Allra helst en riktigt färgglad tavla (orange, gul, turkos) men är inte omöjlig på andra färger heller. Vad är egentligen skillnaden mellan de olika modell nr? Är det mestadels storlek och WR, där lägre nummer är något mindre??
Ber om ursäkt för mina noobfrågor och borde egentligen läsa igenom tråden först. Men det går inte. Måste ha en doxa nu