Är säkert 40th han har, men då klipper jag nog också ett ex.
Den går ju att beställa från Doxa. Jag tänker att 50th är en uppdaterad version av 40th-boken men det kanske är fel. Den kanske är kompletterande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är säkert 40th han har, men då klipper jag nog också ett ex.
Det är möjligt att den är. Vet inte vilken bok GG har. Är den mer generell om Doxa och deras historia? Men tror denna är bättre än 40th anni boken åtminstone.
Då blir det ett givet köp känner jagYupp, har 40th anniversary. Tycker den är riktigt bra! Går inte att jämföra med den lilla boken man fick med klockan. Min gissning är att det finns samma information om vintage men att den har fyllts på med information om de klockor som tillverkats de senaste 10 åren. Bra köp!![]()
Då blir det ett givet köp känner jag
Dock ser jag nu att den bara är på 152 sidor och 40th anniversary är 298 sidor... Så det är nog en lite nedbantad version
Edit: Enligt annonsen så står det faktiskt att det är samma bok som den man fick med klockan..
Säker på att den är i ett större format? På länken du postade står det att den är 9 x 6" och det är min bok också.Yes, samma innehåll men i ett större format. Blir till att beställa 40th anni-boken från Doxa också!
Säker på att den är i ett större format? På länken du postade står det att den är 9 x 6" och det är min bok också.
Ok! Oavsett så är det en trevlig bokCiterar Pete: "It is the same content as in the watch book but bigger."
Så jag hoppades på att den skulle vara större iaf...![]()
Grymt cool den där!!Har haft den på i stort sett alla dagar sen jag fick den nu. Kunde inte vara nöjdare. Vilken beater. Dessutom bildskön som få. En ny länk skall beställas innan januaris slut, då blir den helt perfekt.
![]()
Fasen var hittade du gummit,Passade på att beställa ett Hershey gummi nu när Doxa bjöd på frakten.
Såå skönt. Mjukare än Doxas vanliga gummi och ack så vackert. Ett trevligt komplement till den schyssta länken..
![]()
![]()
![]()
Finns hos Doxa nu. Länk till sidanFasen var hittade du gummit,
Tackar! @Jaggis hade du testat dessa?Finns hos Doxa nu. Länk till sidan
http://shop.doxawatches.com/shop/ac...hershey-strap-black-or-orange/?v=f003c44deab6
Tackar! @Jaggis hade du testat dessa?
Ja hans ser jäkligt bra ut, är det värt priset @Anthraxabuz det passar på 300t också va?Ja. På 1200T Pro. Var dessvärre inte så nöjd:
http://flippersdiary.blogspot.se/2016/02/no-127-234-doxa-sub-1200t-professional.html
Hade helt sjuk passform. Ser ut som att den nya version Ronnie har sitter bättre.
![]()
Men det var snyggt som fan!
![]()
Hur det sitter på 300t vet jag inte. Men på 300an sitter det perfekt!Ja hans ser jäkligt bra ut, är det värt priset @Anthraxabuz det passar på 300t också va?
Hur det sitter på 300t vet jag inte. Men på 300an sitter det perfekt!
Om det är värt pengarna..? Allt är relativt. Men jämfört med andra oem gummin som kostar flera ggr så mycket... Så tycker jag nog att det är värt det. Det är riktigt skönt på. Dessutom lätt att montera, till skillnad från deras andra gummin.
Självklart!Det var snyggt. Är det för att det ser ut som ett Brattegummi som du gillar det?![]()
Snyggt!Doxan var med i öknen idag![]()
Snyggt!
Var är du någonstans?
Skåne någonstans.
Snyggt!
Var är du någonstans?
En fråga från en fullständig Doxarudis, men som börjar bli mighty sugen på en: vad är det för skillnad på serierna (alltså Seahunter, Searambler, Pro och vad jag förstått även finns Carribean) förutom färgen på tavlorna? Finns det några särskilda tips om vad man egentligen ska välja?