Rätt bra på vintage-tropic trots modernt lite tjockare case. Funderar på om gummit till Oris 65 inte skulle bli jävligt bra.
![]()
Oris-tropic hade suttit som en käftsmäll på vilken Doxa som helst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt bra på vintage-tropic trots modernt lite tjockare case. Funderar på om gummit till Oris 65 inte skulle bli jävligt bra.
![]()
Oris-tropic hade suttit som en käftsmäll på vilken Doxa som helst!
Let's find out![]()
Grattis! Grym är den!
Ser ju magiskt bra ut! Mer tropic på våra DoxorSer sjukt bra ut på bild men dessvärre funkar det inte på handleden. Det liksom viker ner sig inne vid luggarna. Stort tack till Klockmaster Globen som lät mig prova!
![]()
Bara å beställa en riktig ris-länk så blir det bra.Ser sjukt bra ut på bild men dessvärre funkar det inte på handleden. Det liksom viker ner sig inne vid luggarna. Stort tack till Klockmaster Globen som lät mig prova!
![]()
Fan vad sugen jag blev på en Doxa helt plötsligt!
Måste börja läsa på. Kul!
Bara å beställa en riktig ris-länk så blir det bra.![]()
Bara att slå till på Magnus 1200T Pro som ligger på K&S!
Dirk Pitt-Doxa till ett helt överkomligt pris för att vara utanför KS som slaktar doxapriser. @Jaggis jag tror du behöver två orange:a.
http://m.ebay.co.uk/itm/Genuine-Limited-Edition-Dirk-Pitt-Doxa-Dive-Watch-/272547623053
![]()
En 600T pro står högt upp på listan men den med Dirk Pitt-tavla hamnar aldrig på min arm![]()
Har inte hunnit mysa med dom än, men kul att ha haft 3 samtidigtÄntligen, eller?
Riktigt bra trippel!
Skööönt! Hur är länken på den där?Varit en del försäljningar senaste tiden så det är extra skönt när man har chans att handla lite.
Doxa 1500 Professional med serienr 888
![]()
![]()
![]()
Länken är helt okej, i princip samma som på 4000, 5000 och 6000. Ganska kraftig men rejäl och skön.Skööönt! Hur är länken på den där?
Ursäkta en okunnig.
Men kan någon i all enkelhet förklara vad det är för skillnad på dessa modeller? 300,600,1200 och allt vad de heter.
De ser ju exakt likadana ut? Eller?
Är de olika stora?