• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

IMG_0167.JPG

Kom något skoj med Fedex...
IMG_5077.JPG

(Snålt att inte skicka med nya springbars)

Mindre skoj att endlänkarna sitter helt kass. Kan inte vara för denna modell. Jag antar man få använda de gamla istället...
IMG_5081.JPG

Mycket snyggt. Mycket snyggare än det gamla. De gamla endlänkarna blev faktiskt snyggare, trots att de är helmatta och nya länken har PCL. De gamla passar bättre till den matta mellanboetten och blir en fin kontrast till de högblanka PCL som börjar nedanför. Mycket nöjd. :)
IMG_5087.JPG

IMG_5085.JPG

Hello boys and girls.

Vad tror ni om ryktet på en reissue av Sub 200 T-Graph då? Är det en rimlig tanke eller drömmer jag bara?

Snodde bild på Hodinkee för lite djup och inspiration:)

IMG_0220.JPG

Kronografer är inte min grej men den där skulle jag kunna va owg med länge! Orange, stål, skön länk och lagom patina. Blir många rätt!

Aldrig haft någon men jag tycker seriöst att nya 300an ligger jäkligt högt upp på vilken Doxa som är bäst faktiskt. Jag hade mått bra av att köpa gamla noTs antar jag :)

Håller med om att nya 300an är fantastisk! 600an har nästan samma låga profil på boetten men plattare glas vilket gör den ruggigt bekväm och användbar.

Tillbaka
Topp