Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! Kommer bli grymDen orangea?
Vill ogärna kalla det samling men den är i ständig förändring![]()
Riktigt snyggt! Gott jobbat![]()
Rätt nöjd minst sagt... bekväm med. Synd bara att den inte är tapered, vad det nu heter på svenska, men man kan inte få allt.![]()
Förutom att breitling kör med rent naturgummi och inte blandar i nåt silikon..
Jag tror att Doxa var först på den. Ca 1867 om jag inte missminner mig.Förutom att breitling kör med rent naturgummi och inte blandar i nåt silikon..
Vem var först med denna design? Hir länge har Doxa haft denna design? Någon har ju pinsamt plankat den andra lite väl mycket..
Hello boys and girls.
Vad tror ni om ryktet på en reissue av Sub 200 T-Graph då? Är det en rimlig tanke eller drömmer jag bara?
Snodde bild på Hodinkee för lite djup och inspiration
![]()
Hade varit magiskt, lär väl inte släppts -67 så man kan la inte hoppas på redan detta Basel va?I like the way you think!![]()
Jisses vad sugen man blir!
http://forums.watchuseek.com/f29/fs-doxa-600t-professional-4018018.html
Damn! 600 kan ju vara den bästa modellen också!
Bara ett par klick bort, slå till..!?
Aldrig haft någon men jag tycker seriöst att nya 300an ligger jäkligt högt upp på vilken Doxa som är bäst faktiskt. Jag hade mått bra av att köpa gamla noTs antar jagDamn! 600 kan ju vara den bästa modellen också!
Hello boys and girls.
Vad tror ni om ryktet på en reissue av Sub 200 T-Graph då? Är det en rimlig tanke eller drömmer jag bara?
Snodde bild på Hodinkee för lite djup och inspiration
![]()
Jag hade tagit den på bilden och blivit owg! Det är fan min dröm. Eller en trippel Searamblers en NoT en 300t och en 200 TgraphKronografer är inte min grej men den där skulle jag kunna va owg med länge! Orange, stål, skön länk och lagom patina. Blir många rätt!
Aldrig haft någon men jag tycker seriöst att nya 300an ligger jäkligt högt upp på vilken Doxa som är bäst faktiskt. Jag hade mått bra av att köpa gamla noTs antar jag![]()
Den där är snygg!
Har som sagt aldrig haft någon men borde kanske leta upp alltså.Håller med om att nya 300an är fantastisk! 600an har nästan samma låga profil på boetten men plattare glas vilket gör den ruggigt bekväm och användbar.
Favoriten i Doxahögen just nu helt klart!Den där är snygg!