• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Triggerfingret har ofta hovrat köpknappen på Doxas web. Nu senast på Armyn. Men det satans urverket med 38 timmars gångreserv håller tillbaka mig. Är det vettigt eller?
Gångreserv har aldrig stört mig asså. Kul med lång gångreserv på verk med tajt gångavvikelse, annars är det väl bara skönt att dom dör ibland så man får ställa dom rätt igen 😂
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Triggerfingret har ofta hovrat köpknappen på Doxas web. Nu senast på Armyn. Men det satans urverket med 38 timmars gångreserv håller tillbaka mig. Är det vettigt eller?
De flesta köper nog Doxa av andra orsaker än just urverket. Gillar man estetiken är inte gångreserven en dealbreaker. 38 tim är ju oftast fullt tillräckligt om man använder klockan mycket. Har man flera klockor i rotation hjälper ju sällan 70 tim i alla fall.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Kör vidare med SUB 300 på nato idag. 😊
DSCF7766.jpg

DSCF7775.jpg

DSCF7768.jpg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Tar in morgonsolen och låtsas att sommaren inte är över. Bumpar nog ner denna till 13900 imorgon. Inte en säljares marknad nu precis 😂

EDIT: Blev en bump nu istället..

20220921_094702.jpg
Nää så är det nog just med doxan. Imho är det där en ruskigt grym sommarklocka! Hinner knappt landa annons på K&S på vårkanten innan de är borta. Men gissningsvis många med mig som tycker just att det är en sommarklocka. Jag tror ärligt du lätt och ledigt får 15-16k om du lägger ut den i vår istället.
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
SUB 300/300T på dragspelsgummi - några som lirar med denna kombo? Vill minnas att jag sett bilder för ett tag sen
 
Topp