Den blir svår att motstå. Hur länge vågar man vänta?
![Grimacing face :grimacing: 😬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blir svår att motstå. Hur länge vågar man vänta?
Snäppet mer dynamisk på nära håll!Doxa releasen var väl hyfsad tycker jag. Lite blanda och ge. Fotona på siten blir väldigt odynamiska - skulle behöva se mer "vanliga" bilder. Av döma av sitens bilder så är det nog bara Searamblern jag skulle kunna överväga.
![]()
Ja du, det är ju lite antingen ellerDen blir svår att motstå. Hur länge vågar man vänta?![]()
Verkar som att de siktar in sig mot Dubai osv. Fashion, bling och "lyx".Doxa verkar ha tappat det helt. Vad försöker de göra? Jag har svårt att se hur det här ska vara bra för varumärket på längre sikt. Vilken är målgruppen de vill locka? Jag förstår inte.
Tittar man på den bilden så ser den ju ut att bäras som en blandning av Doxa 1200T och en Aquadive Bathyscaphe. Båda är feta men sitter riktigt bra på armen.Hm. möjligt att Benthosen kanske inte är så knepig att bära ändå. Flying doctor har en recension här
och han menar att den är lättare att bära än t.e.x Syncron Military eller Doxa 1200T. Bild nedan från hans recension.Benthos H1 – A Dive Into Time
adiveintotime.com
![]()
Jisses vilken pjäs.
Bara hoppas att man är med i första rundan nuMonochrome har skrivit en artikel om Aquastar Benthos. Den kommer nog att sälja bra.
![]()
![]()
First Look: The New Aquastar Benthos Heritage H1
Aquastar revives one of its important historic dive watches, the 1970 Benthos. We're taking a look at the new Aquastar Benthos Heritage H1.monochrome-watches.com
Mmm vänta till April är ju sådärBara hoppas att man är med i första rundan nu![]()
Mmm vänta till April är ju sådär![]()
- Duktigt att ha sånt tålamod
- Härligt! April lät inget vidare …Fick besked att min Benthos är med i första rundan och skickas innan jul. Vänta till april hade varit otroligt segt![]()
Väldigt, väldigt läcker! Obra tider för klockköp just nu tyvärr. Hoppas på en H2-3 med "moderniserad" storlek och liknande prisklass om nått år. Men mest troligt är väl i alla fall nästa benthos-släpp versionen med originalfunktionen, vilken lär va ett par snäpp upp i prisklass med!Ser lovande ut. Nu får den gärna ta och komma.
![]()
![]()
Det ser ut som att vridringsinlägget skiftar lite i blått. Undrar om det bara är bilden eller om det ser ut så på riktigt. Väldigt tjusigt i alla fall!Ser lovande ut. Nu får den gärna ta och komma.
![]()
![]()
Tror som du skriver att den blir ett par snäpp dyrare då, H1 känns prisvärd, tror jag landade på närmare 14,5 allt inkluderat. Gillar att den håller sig hyfsat historiskt korrekt till måtten vad jag förstått. Förstår vad du menar, nu är den kanske inte rätt klocka för den som vill ha en smidig vardagdklocka men ett kul komplement om inte annatVäldigt, väldigt läcker! Obra tider för klockköp just nu tyvärr. Hoppas på en H2-3 med "moderniserad" storlek och liknande prisklass om nått år. Men mest troligt är väl i alla fall nästa benthos-släpp versionen med originalfunktionen, vilken lär va ett par snäpp upp i prisklass med!
Kan säkert vara så, vi får se när den anländer. Ska se till att ta många bra bilderDet ser ut som att vridringsinlägget skiftar lite i blått. Undrar om det bara är bilden eller om det ser ut så på riktigt. Väldigt tjusigt i alla fall!