Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom väl för nåt år sedan. Just Doxas kronos, och speciellt deras 200, är så ovanlig och något man sällan ser. Dock mycket bang for the buck.Är dom här c-graph ll nya?
![]()
Är dom här c-graph ll nya?
![]()
Kändes som en schysst sommardinkaJag har inte superkoll på tidslinjen för modellen men jag tror att den lite mindre modellen (ii) som är 42mm kom i somras (den större varianten har funnits rätt länge) och att man relativt nyligen lagt till lite annan kosmetika i form av nya färger och vridringsinlägg till sortimentet. Men som sagt, jag har inte björnkoll så det kan vara så att alla varianter av ii kom i somras.
Ja, hyfsat färska. Första utgåvan var väl ingen kioskvältare och tycker inte denna heller verkar flyga.Är dom här c-graph ll nya?
![]()
Var i sverige är vi nu, Globen?![]()
Hanssons har en hel del Doxa inne.
GöteborgVar i sverige är vi nu, Globen?
Aha, Svante=Globen var det visst. Är det enda stället i Sverige som säljer Doxa över disk? Jag trodde inte det var någon alls så jag är glatt överraskad.Göteborg
Fredmans, Stockholm gör det också. Så två styckenAha, Svante=Globen var det visst. Är det enda stället i Sverige som säljer Doxa över disk? Jag trodde inte det var någon alls så jag är glatt överraskad.![]()
Vad är det för strap, coolt!Fräsig klocka i nygammal svid!
![]()
![]()
Ett Nick Mankey-band. Hypat dem tidigare(kanske till och med i tråden?). Sköna och praktiska band!Vad är det för strap, coolt!
Neeeeej, jag ska inte ha fler klockor nu!Benthos? Vore kool!
![]()
Haha, jag tänkte exakt sammaNeeeeej, jag ska inte ha fler klockor nu!![]()
Perfekt! Jag är på jakt efter nyttBenthos? Vore kool!
![]()
Groundbreaking dive into elegance? Ny färg på en av parfymdykarna?Kommer tydligen nytt från Doxa samtidigt.
![]()
Groundbreaking dive into elegance? Ny färg på en av parfymdykarna?
Såg en som spekulerade sunburst på 300/300T likt C-graph II. Känns som snäppet mer "elegance"!?Kommer tydligen nytt från Doxa samtidigt.
![]()
Riktigt cool! Det enda som tar emot är tjockleken på 16mm.
Ja den har lite hängbukRiktigt cool! Det enda som tar emot är tjockleken på 16mm.
Edit: Limiterad till 500ex.![]()
![]()
SUB 300 Beta
The SUB 300β is a stainless steel diving watch that seamlessly combines tool-watch engineering with urban elegance. Featuring a ceramic bezel, sunburst-finish dial with a wave pattern, and a subtle bezel redesign for sleekness, it embodies technical robustness while maintaining a stylish urban...eu.doxawatches.com
Än så länge bara väldigt förvirrad av denna modell. Kanske mjuknar.
Det va en ganska enkel gissning, hehe.Riktigt cool! Det enda som tar emot är tjockleken på 16mm.
Edit: Limiterad till 500ex.![]()
![]()
SUB 300 Beta
The SUB 300β is a stainless steel diving watch that seamlessly combines tool-watch engineering with urban elegance. Featuring a ceramic bezel, sunburst-finish dial with a wave pattern, and a subtle bezel redesign for sleekness, it embodies technical robustness while maintaining a stylish urban...eu.doxawatches.com
Än så länge bara väldigt förvirrad av denna modell. Kanske mjuknar.
Jag förstår mig inte på dessa. Inget för mig.Denna skulle jag nog kunde vara nån form av nöjd med iaf.. Rätt ball ändå. Det tunnare caset också. Det i övrigt känns det som ett jävligt stökigt släpp.
![]()
Denna skulle jag nog kunde vara nån form av nöjd med iaf.. Rätt ball ändå. Det tunnare caset också. Det i övrigt känns det som ett jävligt stökigt släpp.
![]()
De är lite "fräsiga". Men njaeJag förstår mig inte på dessa. Inget för mig.