• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

IMG_1273.jpeg

Hanssons har en hel del Doxa inne.

Är dom här c-graph ll nya?
1700299299417.png

Jag har inte superkoll på tidslinjen för modellen men jag tror att den lite mindre modellen (ii) som är 42mm kom i somras (den större varianten har funnits rätt länge) och att man relativt nyligen lagt till lite annan kosmetika i form av nya färger och vridringsinlägg till sortimentet. Men som sagt, jag har inte björnkoll så det kan vara så att alla varianter av ii kom i somras.

Jag har inte superkoll på tidslinjen för modellen men jag tror att den lite mindre modellen (ii) som är 42mm kom i somras (den större varianten har funnits rätt länge) och att man relativt nyligen lagt till lite annan kosmetika i form av nya färger och vridringsinlägg till sortimentet. Men som sagt, jag har inte björnkoll så det kan vara så att alla varianter av ii kom i somras.
Kändes som en schysst sommardinka

Än så länge bara väldigt förvirrad av denna modell. Kanske mjuknar.

Denna skulle jag nog kunde vara nån form av nöjd med iaf.. Rätt ball ändå. Det tunnare caset också. Det i övrigt känns det som ett jävligt stökigt släpp.
DOXA_Press_SUB_300B_830_10_361_20_1653x1800.png
Jag förstår mig inte på dessa. Inget för mig.

Tillbaka
Topp