Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Searambler på länk är väl ungefär så mycket bling som en Doxa kan bli, men det är lätt att tona ned med ex. ett svart band istf länken. Vad var det för affär? Innebär det att Fredmans inte längre är ensamma med Doxa i Sverige?
Jag skäms tippar på att jag max fått till en repa sammanlagt på alla mina Doxor. Enda lösningen är väl att köpa begagnat.Är en Doxa utan repor ens en Doxa?
Ja, uppfattade det som kanske lite väl mkt bling, men ja det kan ju åtgärdas de hade inte alla olika modeller hemma i butiken, men de var kul att få se den IRL. Vägde ganska lätt också!Searambler på länk är väl ungefär så mycket bling som en Doxa kan bli, men det är lätt att tona ned med ex. ett svart band istf länken. Vad var det för affär? Innebär det att Fredmans inte längre är ensamma med Doxa i Sverige?
Japp det stämmer!Frölunda Torg/Göteborg? I så fall ska jag dit
Fantastiskt. Får åka dit och kika någon gång framöverJa, uppfattade det som kanske lite väl mkt bling, men ja det kan ju åtgärdas de hade inte alla olika modeller hemma i butiken, men de var kul att få den IRL. Vägde ganska lätt också!
Det är Klockmaster på Frölunda torg som just blivit återförsäljare, så nu finns de på västkusten dessutom.
Den blev riktigt lyckad med den tavlan.Synchron Poseidon Black! Riktigt snygg på gula tropic-bandet
En fråga till dig och alla andra. Hur gör man rent ett sånt band på bästa sätt? Inte ofta gummiband är i så ljusa färger som ditt men jag tror du (likt mig) kommer märka att den drar åt sig smuts, blir svart (främst på kanterna) och att det vanliga två/såpa/diskmedel och vatten inte rävker för att får rent.Synchron Poseidon Black! Riktigt snygg på gula tropic-bandet
Har sällan ljusa gummiband men när jag väl har haft det så har det räckt att tvätta det med diskmedel för att få bort smutsenEn fråga till dig och alla andra. Hur gör man rent ett sånt band på bästa sätt? Inte ofta gummiband är i så ljusa färger som ditt men jag tror du (likt mig) kommer märka att den drar åt sig smuts, blir svart (främst på kanterna) och att det vanliga två/såpa/diskmedel och vatten inte rävker för att får rent.
Ett tips är att använda någon form av borste och gnugga med när man rengör, då kommer man ju åt i alla skrymslen och vrår på ett bra sätt ochså. (Även bra när man rengör boetten).En fråga till dig och alla andra. Hur gör man rent ett sånt band på bästa sätt? Inte ofta gummiband är i så ljusa färger som ditt men jag tror du (likt mig) kommer märka att den drar åt sig smuts, blir svart (främst på kanterna) och att det vanliga två/såpa/diskmedel och vatten inte rävker för att får rent.
Visa en bild på hela trippeln dåVarvar mellan denna, Synchron Military och Aquastar Model 60 nu. Riktigt bra trippel!
Ska fixa det!Visa en bild på hela trippeln då
Vet inte om det är bilderna men den ser lite mörkare ut än tidigare Greenwich-modeller. Jäkligt snygg i alla fall!Var väl inte helt ful! 100 lär gå åt rätt fort tänker jag.
Yeah! Nice! Hojta till när/om du tröttnar.Synchron Poseidon Black! Riktigt snygg på gula tropic-bandet
Too late…Yeah! Nice! Hojta till när/om du tröttnar.
Snacka om att göra en rätt bra design osmaklig med "Special Edition" på tavlan. Whitepearl finns ju, vad var det för fel på Bluepearl?
Vilket band är det där ?Fräsig klocka i nygammal svid!