Hasse Granat
Basic
Fyllde på med lite Doxa och Synchron i år.
Gott slut på klockåret önskar jag alla!
Gott slut på klockåret önskar jag alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blev förköpspriset på de där när allt summerades om man får fråga?God fortsättning!
Jag vill minnas att den landade på 14500 +/- någon hundralapp. Då fick man även med den signerade boken.Vad blev förköpspriset på de där när allt summerades om man får fråga?
Ah, ok. Den som @Ålarens har på K&S för 20 brak är alltså lika rövigt prissatt som jag trodde då.Jag vill minnas att den landade på 14500 +/- någon hundralapp. Då fick man även med den signerade boken.
Tuffa tider efter jul/nyår Skämt åsido. 20' har jag mycket svårt att se den sälja för. Möjligtvis att man får vad den kostade ny eftersom den sålde slut på nolltid och är limiterad.Ah, ok. Den som @Ålarens har på K&S för 20 brak är alltså lika rövigt prissatt som jag trodde då.
Ja, möjligtvis det om någon missade tåget, men idag är det knappast bristvara på limited editions i klockvärlden så tror man att den detaljen ska hissa priset så seglar man nog snett.Tuffa tider efter jul/nyår Skämt åsido. 20' har jag mycket svårt att se den sälja för. Möjligtvis att man får vad den kostade ny eftersom den sålde slut på nolltid och är limiterad.
Håller helt med om det. Antal och hur populär/eftertraktad en specifik limiterad produkt blir väger in. Räcker knappast med att något är limiterat för att behålla eller eventuellt öka i värde.Ja, möjligtvis det om någon missade tåget, men idag är det knappast bristvara på limited editions i klockvärlden så tror man att den detaljen ska hissa priset så seglar man nog snett.
Som jag har förstått det så är det redan bekräftat. Tydligen så har det varit svårt att få till urverket men det ska vara på gång.Kan vi ana ett nytt Benthos-släpp med kronograf?
Vad jag vet (men kan mkt väl ha fel) så finns det väl idag inget urverk som har en stor minutvisare som mäter tiden? Tutima och Sinn (?) har byggt egna moduler och förr fanns Lemania 5100, ngt off the shelf finns väl inte?Som jag har förstått det så är det redan bekräftat. Tydligen så har det varit svårt att få till urverket men det ska vara på gång.
Möjligt att jag hallucinerat, men jag har för mig jag sett nån hint om att de faktiskt skulle göra ett in-house verk för det här.Vad jag vet (men kan mkt väl ha fel) så finns det väl idag inget urverk som har en stor minutvisare som mäter tiden? Tutima och Sinn (?) har byggt egna moduler och förr fanns Lemania 5100, ngt off the shelf finns väl inte?
Nej, det stämmer att de håller på att utveckla/modifiera urverk specifikt för den modellen. Lär nog tyvärr inte bli billig.Möjligt att jag hallucinerat, men jag har för mig jag sett nån hint om att de faktiskt skulle göra ett in-house verk för det här.
Ja, har sett en del rykten men det var första gången jag såg en bild på en med kronograffunktion. Kronan och kronografknappen verkar ha bytt plats på reproduktionen. Känns priset rimligt kommer det bli svårt att låta bli.Som jag har förstått det så är det redan bekräftat. Tydligen så har det varit svårt att få till urverket men det ska vara på gång.
Nu verkar bilden vara bortplockad från IG. Undrar om de la upp den av misstag. Diverwatchcom är väl Rick Mareis konto?Kan vi ana ett nytt Benthos-släpp med kronograf?
Jaså? Jag trodde också det va Rick’s konto. Det kan ju vara vem som helst iofs.Nu verkar bilden vara bortplockad från IG. Undrar om de la upp den av misstag. Diverwatchcom är väl Rick Mareis konto?
Blev ju Ser ut att ha samma finish med?Testar länk på militaryn
Riktigt bra! Säg till om du tröttnar på klockanTestar länk på militaryn
Ja, väldigt lika finish och ett plus att även riskornen är borstade.Blev ju Ser ut att ha samma finish med?
Tack! Tror inte jag tröttnar men utifall att så vet jagRiktigt bra! Säg till om du tröttnar på klockan
Har ett sånt orange MN till min Squale, löjligt bra faktiskt och kommer att sitta som en smäck på din Aquastar!Blev så pass nöjd med mitt senaste Erikas att jag slog till på två till. Ett orange var givet, säkrar upp inför sommaren
Tio av tio på både klocka och band där, grym kombination på sommaren specielltHar ett sånt orange MN till min Squale, löjligt bra faktiskt och kommer att sitta som en smäck på din Aquastar!
Den är riktigt cool i svart. Önskar nästan att min var den svarta men man kan inte få allt här i världenTestar länk på militaryn