Gör fjällen med bland annat Militaryn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är ofta jag tänker att man borde ha en av varjeDen är riktigt cool i svart. Önskar nästan att min var den svarta men man kan inte få allt här i världen
Ja det hade inte vart felJa, det är ofta jag tänker att man borde ha en av varje
Testar nytt Erikas
Blev nöjd faktiskt. Fick även hem ett orange med vit rand, även det blev bra men gör sig nog bäst till sommaren.Grym matchning!
Tråkigt! Jag tror de hade något liknande problem med en av kronografmodellerna också. Det drabbade väl inte alla, men det var definitivt en del som hade det. Det där är väl lite av ett mardrömsfel för alla inblandade kan jag tro. När fabriken testar klockan så uppför den sig säkert exemplariskt, men i praktiskt bruk så skiter det sig.Initialt inte helt nöjd med "reparationen" skulle man kunna säga.
Ja exakt. Dock fick jag skicka med en detaljerad felbeskrivning. Kan inte annat än anta att den ignorerades och man slängde klockan på en timegrapher och tyckte den gick finemang.Tråkigt! Jag tror de hade något liknande problem med en av kronografmodellerna också. Det drabbade väl inte alla, men det var definitivt en del som hade det. Det där är väl lite av ett mardrömsfel för alla inblandade kan jag tro. När fabriken testar klockan så uppför den sig säkert exemplariskt, men i praktiskt bruk så skiter det sig.
Ja, det är väl stor risk att det är precis så det gått till.Ja exakt. Dock fick jag skicka med en detaljerad felbeskrivning. Kan inte annat än anta att den ignorerades och man slängde klockan på en timegrapher och tyckte den gick finemang.
Den är läcker alltså!Då var det dags att testa denna i ny version
Första intrycket är mycket bra "Originalet" är ju alltid originalet, men denna kommer jag att våga använda på ett helt annat sätt. Smaken är som baken, men jag hade gärna sett ett alu insert på istället för keramiskt bling. Fint när det åldras och blir mysigtDen är läcker alltså!
Första intryck?
Passar dig mycket bra och vilken bild!
Tack & tack Plötsligt händer detPassar dig mycket bra och vilken bild!
Ser märklig ut, inte bara tavlan. Timvisaren och sekundvisaren har vanligtvis samma färg. Franken?Är det någon som har sett den här förut?
Från Peter Millar’s instakonto.
Lite kul hehe
Är det någon som har sett den här förut?
Lite kul hehe
Ser märklig ut, inte bara tavlan. Timvisaren och sekundvisaren har vanligtvis samma färg. Franken?
Precis va jag också misstänkte. Det hela er ju lite märkligt ut.IRISHSTAR
www.doxa300t.com
Har sett några varianter på den tavlan från honom. Verkar vara custom-tavlor han beställt.
Jo han verkar vara något av en Doxa-nestor. Han har väl till och med skrivit någon form av bok om märket som jag fattar det som.Precis va jag också misstänkte. Det hela er ju lite märkligt ut.
Men är det inte just denna karl som är professor Doxa?
Hittade en annan bild med andra visare och HGV
Det stämmer. När man köpte Doxa förr dvs under Marei-eran fick man boken på köpet. Dr. Peter Millar driver fortfarande en riktigt old school sida om Doxa http://www.doxa300t.com/index.htmJo han verkar vara något av en Doxa-nestor. Han har väl till och med skrivit någon form av bok om märket som jag fattar det som.
Här kan du läsa mer om den. Finns även bild på WUS på tavlan i en Rolexboett.Är det någon som har sett den här förut?
Lite kul hehe