• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Gör fjällen med bland annat Militaryn
C66F9229-B342-4AF0-92C8-4D663E1E1FD5.jpeg
6DC80880-7FC4-438F-AF52-E7EDF561BC4F.jpeg

Heads up på H1, annons kommer under kvällen men vill ge er som visat intresse chansen först. Mer info i PM. Först till kvarn. Säljes i paket med två sprillans nya Erikas.

PS, den kostar inte 20 000 😘 (SÅLD till en mycket trevlig herre, lär dyka upp i tråden snart igen) 😊
1000026781.jpg

Senast ändrad:
Initialt inte helt nöjd med "reparationen" skulle man kunna säga.

1000005102.png
1000005103.jpg
Tråkigt! Jag tror de hade något liknande problem med en av kronografmodellerna också. Det drabbade väl inte alla, men det var definitivt en del som hade det. Det där är väl lite av ett mardrömsfel för alla inblandade kan jag tro. När fabriken testar klockan så uppför den sig säkert exemplariskt, men i praktiskt bruk så skiter det sig.

Tråkigt! Jag tror de hade något liknande problem med en av kronografmodellerna också. Det drabbade väl inte alla, men det var definitivt en del som hade det. Det där är väl lite av ett mardrömsfel för alla inblandade kan jag tro. När fabriken testar klockan så uppför den sig säkert exemplariskt, men i praktiskt bruk så skiter det sig.
Ja exakt. Dock fick jag skicka med en detaljerad felbeskrivning. Kan inte annat än anta att den ignorerades och man slängde klockan på en timegrapher och tyckte den gick finemang.

Senast ändrad:
Precis va jag också misstänkte. Det hela er ju lite märkligt ut.
Men är det inte just denna karl som är professor Doxa?
Hittade en annan bild med andra visare och HGV

IMG_2355.jpeg
Jo han verkar vara något av en Doxa-nestor. Han har väl till och med skrivit någon form av bok om märket som jag fattar det som.

Tillbaka
Topp