Efter lite fram och tillbaka med supporten på Aquastar ang min "reparation" så har detta framkommit:
1. Det är helt omöjligt att få svar på vad de menade faktisk reparerats under de 4 månader de hade klockan. Frågan ignorerades 3 mail på rad.
2. Att skotta snö kan påverka klockan till den grad att det är rimligt med avvikelser(i mitt fall +25sec eller mer per dag).
Har nog förlikat mig med att det är såhär denna klocka får vara. Lär ej bli fler nyköp från Mareis grupp för mig.
OBS: om ni tycker detta är för negativt eller tjatigt så säg till bara så redigerar jag det till nått annat. Tänkte bara att det kanske är bra med en inblick i deras "kundtjänst".
1. Det är helt omöjligt att få svar på vad de menade faktisk reparerats under de 4 månader de hade klockan. Frågan ignorerades 3 mail på rad.
2. Att skotta snö kan påverka klockan till den grad att det är rimligt med avvikelser(i mitt fall +25sec eller mer per dag).
Har nog förlikat mig med att det är såhär denna klocka får vara. Lär ej bli fler nyköp från Mareis grupp för mig.
OBS: om ni tycker detta är för negativt eller tjatigt så säg till bara så redigerar jag det till nått annat. Tänkte bara att det kanske är bra med en inblick i deras "kundtjänst".