Tack. Får se om jag hittar den.@MaBr hade väl nån post ett gäng sidor tillbaka med kanon "side by side" av diverse klockor. Däribland både synchron och doxa sub300
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Får se om jag hittar den.@MaBr hade väl nån post ett gäng sidor tillbaka med kanon "side by side" av diverse klockor. Däribland både synchron och doxa sub300
Här har du!Tack. Får se om jag hittar den.
Precis vad jag letade efter, tack snällt. Du kanske även har svar på min frågor ovan om urverk och bandbyte. Men antar att det går att byta band då stiftet inte satt i på bilderna
Finns ingen begränsning när det kommer till band.Precis vad jag letade efter, tack snällt. Du kanske även har svar på min frågor ovan om urverk och bandbyte. Men antar att det går att byta band då stiftet inte satt i på bilderna![]()
Vackert! Tusen tack för infon.Finns ingen begränsning när det kommer till band.När det gäller urverk så har jag ETA 2824-2 i min men de bytte till Selitta SW200 för några år sen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sen har vi Doxas egna gummi.
![]()
![]()
![]()
Vid snabb affär bättre pris än det utsatta jag har på annonsBenthos H1 är riktigt grym. Vilken pjäs!
Lite av ett spontanköp för att stilla suget inför annat så får se om jag ens tänker bära den
Mycket klocka för pengen sett till sin spec med stål 904L(Rolex kör samma), safir+ar, keramiskt insert med lumibrite lysmassa, eta elabore’ etc. Kul med signerade boken dessutom
![]()
![]()
![]()
"Bruksat skick"Läge för någon att trycka på budknappen? Lite "lätt" schleten vridring men det har ju sin charm det också!För er som inte provat, länken är fantastisk, bland det bästa som går att frambringa.
7500kr i skrivande stund
![]()
DOXA SUB 300T PROFESSIONAL, armbandsur, stål, automatiskt uppdrag, 1970-tal.
Refnr: 58.098.99 Serienr: 4321 Kalibernr: ETA 2873 Armband original i stål Diameter 43mmauctionet.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betala för länken, få klockan på köpet.Läge för någon att trycka på budknappen? Lite "lätt" schleten vridring men det har ju sin charm det också!För er som inte provat, länken är fantastisk, bland det bästa som går att frambringa.
7500kr i skrivande stund
![]()
Refnr: 58.098.99 Serienr: 4321 Kalibernr: ETA 2873 Armband original i stål Diameter 43mmauctionet.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den gick ju otroligt billigt!Läge för någon att trycka på budknappen? Lite "lätt" schleten vridring men det har ju sin charm det också!För er som inte provat, länken är fantastisk, bland det bästa som går att frambringa.
7500kr i skrivande stund
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkligen. Bara länken borde vara värd nästan det där om den är i hyfsat skickDen gick ju otroligt billigt!![]()
Kom väl aldrig upp till bevakningspriset och osåld va.Den gick ju otroligt billigt!![]()
Ja, de där länkarna är ju väldigt eftertraktade.Verkligen. Bara länken borde vara värd nästan det där om den är i hyfsat skick
Ah, du har rätt, missade det. Undrar vad bevakningspriset låg på.Kom väl aldrig upp till bevakningspriset och osåld va.
8000kr denna omgång. Uppe igen alltså.Ja, de där länkarna är ju väldigt eftertraktade.
Ah, du har rätt, missade det. Undrar vad bevakningspriset låg på.![]()
”Bevakningspriset på 8 000 SEK uppnåddes.” Alltså fattades typ 500kr från förra aktionen.8000kr denna omgång. Uppe igen alltså.
Nja, den var uppe i 8500 då. Men säljaren har väl resignerat och sänkt bevakningspriset den här gången.”Bevakningspriset på 8 000 SEK uppnåddes.” Alltså fattades typ 500kr från förra aktionen.
Jaha så kan det vara. Ska bli intressant att se vad den slutar på. Nu har vi på KS iofs indirekt marknadsfört klockanNja, den var uppe i 8500 då. Men säljaren har väl resignerat och sänkt bevakningspriset den här gången.
Och som vanligt gör dina bilder att man får ett rejält "ha begär"Första Synchron för min del. Får ju 300T att kännas tunn
![]()
Du känner mig, det är bara slide:a in i DM hahaOch som vanligt gör dina bilder att man får ett rejält "ha begär"
Riktigt bra kombo![]()
Haha ja jag misstänkte detDu känner mig, det är bara slide:a in i DM haha
PS, gillar nya profilbilden![]()
1.5-2 millimeter tunnare och lite lättare så hade den varit 10/10 i min bok! Otroligt bra ändå dock.Första Synchron för min del. Får ju 300T att kännas tunn
![]()
Vackert!!Första Synchron för min del. Får ju 300T att kännas tunn
![]()
Asså din bilder är magiska!!! HUR BÄR DU DIG ÅT!!Gör sig drägligt under makro också får man väl ändå säga!
![]()