Tack! Det verkar som att alla funktioner på länken fungerar som dem ska ocksåGrattis! Bara länken är väl värd en 5-10 tusen så definitivt ett bra köp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det verkar som att alla funktioner på länken fungerar som dem ska ocksåGrattis! Bara länken är väl värd en 5-10 tusen så definitivt ett bra köp.
Snyggt jobbat!För kort länk så får bli på tropic tills vidare, snygg bredvid den nyare också!
Toppen! Valde att inte buda på den då jag hoppades att det var nån här som budat.
Någon som vill ha smarrigt pris? PMBenthos H1
Väldigt förvånad över att inte fler var där och högg, särskilt efter att jag postade den här inne ockå.. Bra pris. Congrats!
Ja, bra pris. Personligen har jag svårt för trasigt lume i visare. Och så har jag en redanVäldigt förvånad över att inte fler var där och högg, särskilt efter att jag postade den här inne ockå.. Bra pris. Congrats!
Trasig lume känns inte som en biggie numera? Med små medel så får man rätt bra relume idag.Ja, bra pris. Personligen har jag svårt för trasigt lume i visare. Och så har jag en redan
Verkar också generellt vara svagt intresse för vintage i tråden.
Enig om vintagemodellernas suveränitet jämfört med de nya! Går som du säger att få lumet fixat också.Trasig lume känns inte som en biggie numera? Med små medel så får man rätt bra relume idag.
Ja det kanske är lite dåligt tryck på vintage här inne.. Synd! De tidiga boetterna och länkarna är något helt annat än dagens puckar
Hela tiden. Det är därför som det konstant ligger minst sex olika klockor i lådan, vilket ibland stör mig lite. Jag önskar jag hade sinnesro att uppskatta en i taget.Jag behöver hjälp kamrater. Är nog lite rastlös därav kommande frågeställning.
Är sugen på att testa en Doxa Sub 300 orange. Tror nog det har med plexit att göra dock aldrig testat en. Har en Synchron Miltary som jag verkligen gillar. Den är lagom speciell, strap-monster, har följt med på många äventyr men inte tillräckligt många för att skapa ett riktigt affektionsvärde. Lite trevande men vet inte om det värt att sälja denna och köpa en Doxa. Någon varit med om samma sak?
Går ofta i samma tankar, ja bortsett från att sälja nuvarande synchron då. Men en doxa sub 300 pro ligger högt upp på "vill ha-listan". Finns det hjärterum så ..Jag behöver hjälp kamrater. Är nog lite rastlös därav kommande frågeställning.
Är sugen på att testa en Doxa Sub 300 orange. Tror nog det har med plexit att göra dock aldrig testat en. Har en Synchron Miltary som jag verkligen gillar. Den är lagom speciell, strap-monster, har följt med på många äventyr men inte tillräckligt många för att skapa ett riktigt affektionsvärde. Lite trevande men vet inte om det värt att sälja denna och köpa en Doxa. Någon varit med om samma sak?
Bara en liten side note: det är kupat safir och inte plexi på de moderna Sub 300.Jag behöver hjälp kamrater. Är nog lite rastlös därav kommande frågeställning.
Märkligt att man inte är riktigt tillfreds med det man har. Har redan i år flippat 7 klockor och köpt 3 nya. En tuff kamp mot sitt inre….Hela tiden. Det är därför som det konstant ligger minst sex olika klockor i lådan, vilket ibland stör mig lite. Jag önskar jag hade sinnesro att uppskatta en i taget.
Då kanske vi får bråka om den först bästa som kommer ut på k/s vill helst inte ha bägge. Får bli antingen eller. Det som väger lite med Synchron är att den inte går att köpa i butik till skillnad från Doxan.Går ofta i samma tankar, ja bortsett från att sälja nuvarande synchron då. Men en doxa sub 300 pro ligger högt upp på "vill ha-listan". Finns det hjärterum så ..
Jaha jag var så säker på att det var plexi. Man får verkligen en liten vintagekänlsa med plexit. Får se om jag har vägarna förbi fredmans för att testa. Tycker den ser riktigt cool ut.Bara en liten side note: det är kupat safir och inte plexi på de moderna Sub 300.
Tycker absolut du ska prova en!
Nja blir nog inget bråk härifrån Ska verkligen försöka låta bli några större inköp detta år. Fyller jämnt nästa år så tänker att det vore lämpligare att unna sig då!Märkligt att man inte är riktigt tillfreds med det man har. Har redan i år flippat flippat 7 klockor och köpt 3 nya. En tuff kamp mot sitt inre….
Då kanske vi får bråka om den först bästa som kommer ut på k/s vill helst inte ha både. Får bli antingen eller. Det som väger lite med Synchron är att den inte går att köpa i butik till skillnad från Doxan.
Jaha jag var så säker på att det var plexi. Man får verkligen en liten vintagekänlsa med plexit. Får se om jag har vägarna förbi fredmans för att testa. Tycker den ser riktigt cool ut.
Så kul att ha något att se fram emot. Absolut en fin present till sig själv Var kanske inte lika sugen då. Tankarna har förmodligen väckts pga det fina vädret vi har i södra SverigeNja blir nog inget bråk härifrån Ska verkligen försöka låta bli några större inköp detta år. Fyller jämnt nästa år så tänker att det vore lämpligare att unna sig då!
Det gick väl en anniversary sub 300 pro för nån månad sen för strax norr om 15k. Den var inte ofrestande!
Nån som vet hur mycket Fredmans har hemma? Jag har varit på väg dit men aldrig tagit mig tid att hitta parkering i närheten.Märkligt att man inte är riktigt tillfreds med det man har. Har redan i år flippat 7 klockor och köpt 3 nya. En tuff kamp mot sitt inre….
Då kanske vi får bråka om den först bästa som kommer ut på k/s vill helst inte ha bägge. Får bli antingen eller. Det som väger lite med Synchron är att den inte går att köpa i butik till skillnad från Doxan.
Jaha jag var så säker på att det var plexi. Man får verkligen en liten vintagekänlsa med plexit. Får se om jag har vägarna förbi fredmans för att testa. Tycker den ser riktigt cool ut.
Ingen aning faktiskt. Enklast är nog att ringa men har fått en uppfattning att de har mycket i hyllorna.Nån som vet hur mycket Fredmans har hemma? Jag har varit på väg dit men aldrig tagit mig tid att hitta parkering i närheten.
Då låter det värt ansträngningen med parkering för att flukta lite.Var väl drygt ett år sen jag var där. Jag upplevde att de hade en hel del. Definitivt något ex av varje modell. Kanske inte alla färgerna av alla modellerna - det börjar ju bli väldigt många varianter eftersom Doxorna är så "färggranna" så att säga.
Snyggt! Samma typ av tavla som min.
Snyggt! Samma typ av tavla som min.
Sen tycker jag det är kul med feltrycket, så typiskt Doxa.Snyggt! Samma typ av tavla som min.
Ha, det hade jag helt missat trots alla gånger den länkats till i forumetSen tycker jag det är kul med feltrycket, så typiskt Doxa.
Fan det missade jag med Skitkul.Ha, det hade jag helt missat trots alla gånger den länkats till i forumet
Ja det här följer ju många andra exempel man har hört senaste åren. Vad är det för strul du försöker få dem att ta ägarskap för?Senaste kommunikationen med Aquastars kundtjänst. Djupa diskussioner med sina klockmakare innan de återkommer!