Synchron PVD idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Limited Edition.Kanske att ytfinishen från Clive Cussler modellen hamnar i permanent kollektion?
Riktigt bra version av den klockan tycker jag. Synd bara att den är så sjukt dyr. 37K för en SUB 300T är ju galet.Limited Edition.
SUB 300T Clive Cussler - Limited Edition
DOXA presenterar stolt den begränsade upplagan SUB 300T Sharkhunter Clive Cussler, skapad för att fira den legendariske författaren, maritime upptäcktsresanden och NUMA-grundaren Clive Cussler på hans 93-årsdag. Denna exceptionella tidmätare hyllar en man vars äventyr och berättande gav liv åt...swe.doxawatches.com
Ja det är verkligen synd. Riktigt bra annarsRiktigt bra version av den klockan tycker jag. Synd bara att den är så sjukt dyr. 37K för en SUB 300T är ju galet.
Lite som att köpa stentvättade jeans med hål iRiktigt bra version av den klockan tycker jag. Synd bara att den är så sjukt dyr. 37K för en SUB 300T är ju galet.
Lite som att köpa stentvättade jeans med hål i
Men bättre läsbarhet än förra.
Jag med - även om jag nu har köpstopp.Jag brukar också tänka på färdigslitna jeans jämförelsen, men samtidigt så är jag väldigt förtjust i exempelvis väl slitna elgitarrer - inklusive såna nya som är "reliced" från början. Och den här Doxan tycker jag de har lyckats bra med finishen på. Den är kanske inte realistiskt sliten, men det har liksom blivit ett konstverk i sig av den. Halvera priset så köper jag den direkt
Doxa för OT.
Gillar ytfinishen! Ser bra ut. Mera skeptisk till kompass-stjärnan och röda texten på tavlan. Jag kan kanske bara för lite om C.C.?Limited Edition.
SUB 300T Clive Cussler - Limited Edition
DOXA presenterar stolt den begränsade upplagan SUB 300T Sharkhunter Clive Cussler, skapad för att fira den legendariske författaren, maritime upptäcktsresanden och NUMA-grundaren Clive Cussler på hans 93-årsdag. Denna exceptionella tidmätare hyllar en man vars äventyr och berättande gav liv åt...swe.doxawatches.com
Ingen med IQ högre än sin skostorlek kan för lite om Clive Cussler så jag tror inte du ska oroa dig.Gillar ytfinishen! Ser bra ut. Mera skeptisk till kompass-stjärnan och röda texten på tavlan. Jag kan kanske bara för lite om C.C.?
haha, jag har varken läst några böcker eller sett några filmer(om det nu finns några). Har bara hört namnet flertalet ggr på TGN podIngen med IQ högre än sin skostorlek kan för lite om Clive Cussler så jag tror inte du ska oroa dig.
Min rekommendation skulle vara att fortsätta läsa Cussler i den takten du gjort hittils. Om "Sahara" går på TV en kväll så kanske kolla den? Eller inte om det går nån repris av något bra avsnitt av Café Norrköping med Ragnar Dahlberg på andra kanalen.haha, jag har varken läst några böcker eller sett några filmer(om det nu finns några). Har bara hört namnet flertalet ggr på TGN pod
Va? Inget fel på Cussler ju! Jag har läst alla 25 böckerna i Dirk Pitt-serien och jag tycker att de är underhållande. Det är ju kanske inte den mest intellektuella litteraturen men helt klart kul äventyrsromaner.Min rekommendation skulle vara att fortsätta läsa Cussler i den takten du gjort hittils. Om "Sahara" går på TV en kväll så kanske kolla den? Eller inte om det går nån repris av något bra avsnitt av Café Norrköping med Ragnar Dahlberg på andra kanalen.
Var tvungen att leta upp Dirk Pitt på Storytel. Ska lyssna på en nästa vecka, det hör väl till allmänbildningen. Måste man börja från början eller kan man hoppa in varsomhelst?Va? Inget fel på Cussler ju! Jag har läst alla 25 böckerna i Dirk Pitt-serien och jag tycker att de är underhållande. Det är ju kanske inte den mest intellektuella litteraturen men helt klart kul äventyrsromaner.
Kul! Alla böckerna är separata äventyr men om du vill ha hela backstoryn så hade jag börjat från början.Var tvungen att leta upp Dirk Pitt på Storytel. Ska lyssna på en nästa vecka, det hör väl till allmänbildningen. Måste man börja från början eller kan man hoppa in varsomhelst?
Du kan ta vilkensom. Det är samma bok allihopa. I några av böckerna har den superintelligenta tjejen med jättestora bröst som omedelbart faller för Dirk Pitt rött hår och i några har hon rågblont hår men annars är handlingen densamma.Var tvungen att leta upp Dirk Pitt på Storytel. Ska lyssna på en nästa vecka, det hör väl till allmänbildningen. Måste man börja från början eller kan man hoppa in varsomhelst?
Då har du nog fokuserat på fel saker i böckerna.Du kan ta vilkensom. Det är samma bok allihopa. I några av böckerna har den superintelligenta tjejen med jättestora bröst som omedelbart faller för Dirk Pitt rött hår och i några har hon rågblont hår men annars är handlingen densamma.
De flesta läste jag nog på stranden i Grekland på 90talet så det är inte osannolikt.Då har du nog fokuserat på fel saker i böckerna.
Fy fan, nu när du hypar upp böckerna så pass blir man ju riktigt taggad!Du kan ta vilkensom. Det är samma bok allihopa. I några av böckerna har den superintelligenta tjejen med jättestora bröst som omedelbart faller för Dirk Pitt rött hår och i några har hon rågblont hår men annars är handlingen densamma.
Ojdå, ser ut som att den hamnat i kläm och gått sönder. Men det där borde väl vilken urmakare som helst kunna fixa?
Någon som haft problem med vad jag tror är någon packning på sin Synchron?
Tycker kronan varit lite dålig i brist på bättre ord. Skulle dra upp den igår och då såg jag det. ja det borde dom kunnaOjdå, ser ut som att den hamnat i kläm och gått sönder. Men det där borde väl vilken urmakare som helst kunna fixa?