• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Sommarklockan på orange isofrane.

IMG_7562.jpeg
 
En av dem bästa sommarklockorna jag haft. Orange isofrane som är redo för sommarens utmaningar. I regel har den följt med på varje resa jag gjort sen sen köptes. Senast fjorton dagar i Italien.

IMG_6954.jpeg
IMG_6369.jpeg
Riomaggiore 👌❤️ Jag tänkte släpa din/min RN-dykare till Toscana nästa helg! 😁

EDIT: Skulle gå ner en billig 300T i packningen också om nån har en som ligger och samlar damm 😂
 
Riomaggiore 👌❤️ Jag tänkte släpa din/min RN-dykare till Toscana nästa helg! 😁

EDIT: Skulle gå ner en billig 300T i packningen också om nån har en som ligger och samlar damm 😂
Åh vad kul! Det är jättevackert nere i Toscana, överträffade våra förväntningar med råge. Speciellt Florence och Cinque Terre. Ser fram emot att se lite bilder med din nygamla dykare där nere 🤩
 
Jag tror aldrig att jag ägt en klocka som tickat så många boxar som denna. Faktiskt burit den dag och natt senaste fem dagarna.

*toolig
*dressig
*användbar chrono
*historiskt arv
*grymt bekväm
*stor men på rätt sätt
*magisk vridring
*pålitlig tidhållning(+5s på 5 dagar)
*bra gångreserv
*mer än tillräcklig vattentäthet
*grym lume
*robust (kan säkert användas som liten hammare)
*eget utseende

Säkert något mer också.

IMG_7591.jpeg
 
Tjabba! Läser tråden nästan varje dag.
Men börjar bli väldigt sugen på att posta, så jag undra om någon har en Synchron military övers?
Mvh Joel

Fixat🙏
 
Senast ändrad:
Snubblde över en gammal artikel, kanske fler som missat den?
 
Tillbaka
Topp