Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att ta tag i det!!Jobbig tråd. Nu har jag värre doxafeber än någonsin.
Jag håller med. Den är fantastisk Återstår att se om jag också åker på en Doxadipp, hoppas inte.Hade Doxadipp i helgen, tanken på att försöka sälja alla gav mig ågren idag..
Tycker fortfarande denna är grymt bra!
Ja men tanke på vad dom ligger för på eBay just ju så var det grymt billigt! Vet nada om modellen dockDen här sköna quartsaren gick för 4k igår på bukten. Det måste väl ändå vara ett bra pris. Tyvärr har jag köpstop till efter semestern, annars hade jag lätt lagt ett bud.
Hör av dig om du vill "hyra ut" en till mig i sommar igen.Hade Doxadipp i helgen, tanken på att försöka sälja alla gav mig ågren idag..
Tycker fortfarande denna är grymt bra!
Är du helt ren?Snygga klockor ni visar upp, känner ett köpsug komma nu...
Har en 1500 pro kvarÄr du helt ren?
Så jäkla bra den där. Tavlan är fantastisk.Sooool!! Fasen att man måste sitta inne och skriva hela dagen
Ja fasen sjukt bra faktiskt! Tack @doxaSå jäkla bra den där. Tavlan är fantastisk.
Helt rätt!! Testa den nya om du hittarKan inte motstå längre. Nu är köpesannons ute
Riktigt sugen på en 300 50 Anniversary! Frågan är om man ska ha Professional eller Searambler.Helt rätt!! Testa den nya om du hittar
Bra val helt klart, tycker den är jäkligt bra avvägd mellan vinterkänslan och modernare. Länken är lite blaffig kan tyckas men samtidigt sitter den som en smäck så bara att bortse från detRiktigt sugen på en 300 50 Anniversary! Frågan är om man ska ha Professional eller Searambler.
Såg att 300 Professional är slutsåld på hemsidan så kan bli knepigt att få tag på en sån. Hur många finns det på forumet?Bra val helt klart, tycker den är jäkligt bra avvägd mellan vinterkänslan och modernare. Länken är lite blaffig kan tyckas men samtidigt sitter den som en smäck så bara att bortse från det
Det undrar jag också. Jag känner bara till två.Såg att 300 Professional är slutsåld på hemsidan så kan bli knepigt att få tag på en sån. Hur många finns det på forumet?
Båda är riktigt grymma och kommer säkert vara väldigt svåra att få tag på framöver. Hade jag haft möjlighet skulle jag hugga en Searambler omedelbart.Riktigt sugen på en 300 50 Anniversary! Frågan är om man ska ha Professional eller Searambler.
Utöver du och Maro har Magnus (Sthlm) min gamla, så åtminstone tre stycken!Det undrar jag också. Jag känner bara till två.
Riktigt grym!Var det nån som sa Searambler?
Och där var det vänlig Doxasjäl som förbarmade sig över mig. Snart med i gemenskapen igen, känns oerhört bra!Kan inte motstå längre. Nu är köpesannons ute