• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Denna bubblade upp på instagram i veckan, men för nästan 100.000sek så känns det hopplöst att få äga en i framtiden:(. Man blir ju trött på riktigt när det kommer till vintagepriserna.
IMG_2751.PNG

Finns det något intresse av min turkosa PAII månne? Tänkte eventuellt avyttra den då jag fått span på något annat inom Doxa familjen...
14k+frakt tänkte jag mig... Den är i bra skick, polerade delen av ringen har de sedvanliga hairlines som alltid uppstår. Kan sammanfatta den som i riktigt fint använt skick. Ruckade och trycktestade den i maj i år.. Så redo för sommaräventyr! Komplett med tub och cert. Skicka pm vid intresse..
20170705_124008.jpg

Finns det något intresse av min turkosa PAII månne? Tänkte eventuellt avyttra den då jag fått span på något annat inom Doxa familjen...
14k+frakt tänkte jag mig... Den är i bra skick, polerade delen av ringen har de sedvanliga hairlines som alltid uppstår. Kan sammanfatta den som i riktigt fint använt skick. Ruckade och trycktestade den i maj i år.. Så redo för sommaräventyr! Komplett med tub och cert. Skicka pm vid intresse..
20170705_124008.jpg
Vaaaaad ska du köpa?:)

20170705_124008.jpg
Bättre bild :)

20170627_174311.jpg

Tillbaka
Topp