Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otrolig fin den där.Denna bubblade upp på instagram i veckan, men för nästan 100.000sek så känns det hopplöst att få äga en i framtiden. Man blir ju trött på riktigt när det kommer till vintagepriserna.
![]()
Helt klart men känns liksom inte värt det! Halva så visst men tyvärr så är det inte verkligheten längre!Helt otrolig fin den där.
Ja helt sjuka priser på vintage. Även risiga objekt är ofta orimligt dyra tycker jag.Helt klart men känns liksom inte värt det! Halva så visst men tyvärr så är det inte verkligheten längre!
Man förstår att vintage blir dyrt, finns ju ingen uppsjö av vissa modeller så styr ju självklart efterfrågan också. Men när vi snuddar på 100k för en Doxamodell så blir jag räddJa helt sjuka priser på vintage. Även risiga objekt är ofta orimligt dyra tycker jag.
Köp reissuen om den kommer och lämna till mig ett par veckor så kan jag slita lite på den gratis!Man förstår att vintage blir dyrt, finns ju ingen uppsjö av vissa modeller så styr ju självklart efterfrågan också. Men när vi snuddar på 100k för en Doxamodell så blir jag rädd![]()
Hehe vill inte ha fler nya klockor nuKöp reissuen om den kommer och lämna till mig ett par veckor så kan jag slita lite på den gratis!
Fick lite 300 reissue sug igår faktiskt, mycket fina klockor!Hehe vill inte ha fler nya klockor nu300 reissuen sitter iofs fortfarande grymt bra. Man hade ju säkert köpt om det kommit
![]()
Vaaaaad ska du köpa?Finns det något intresse av min turkosa PAII månne? Tänkte eventuellt avyttra den då jag fått span på något annat inom Doxa familjen...
14k+frakt tänkte jag mig... Den är i bra skick, polerade delen av ringen har de sedvanliga hairlines som alltid uppstår. Kan sammanfatta den som i riktigt fint använt skick. Ruckade och trycktestade den i maj i år.. Så redo för sommaräventyr! Komplett med tub och cert. Skicka pm vid intresse..
![]()
Har en ny spännande limiterad på g...Vaaaaad ska du köpa?![]()
Bättre bildFinns det något intresse av min turkosa PAII månne? Tänkte eventuellt avyttra den då jag fått span på något annat inom Doxa familjen...
14k+frakt tänkte jag mig... Den är i bra skick, polerade delen av ringen har de sedvanliga hairlines som alltid uppstår. Kan sammanfatta den som i riktigt fint använt skick. Ruckade och trycktestade den i maj i år.. Så redo för sommaräventyr! Komplett med tub och cert. Skicka pm vid intresse..
![]()
Berätta gärna mer... Nyfiken!Har en ny spännande limiterad på g...![]()
Är du i Polen?Mycket Doxa men ingen sub...
![]()
JappÄr du i Polen?
Halmstad ella?Mycket Doxa men ingen sub...
![]()
Haha glöm min förra fråga
Polen. Doxa säljs på varje köpcentra här men aldrig sett subbarnaHalmstad ella?
Oh cool! Subbarna är ju tyvärr det ända man vill åtPolen. Doxa säljs på varje köpcentra här men aldrig sett subbarna
Bra kombo där!Dubbeltrubbel
![]()
Tack! Känns som dom kompletterar varandra bra. En beater och en findykareBra kombo där!
Skit å! Gick sprinten av?
Vet inte hur konstruktionen är, men den högra delen har trillat bortSkit å! Gick sprinten av?
Doxa håller inte hög kvalitet på något de gör (tyvärr) En av mina är inne och får nytt verk och då är klockan 4 månader gammal...Vet inte hur konstruktionen är, men den högra delen har trillat bort![]()
Say what? Vilken??Doxa håller inte hög kvalitet på något de gör (tyvärr) En av mina är inne och får nytt verk och då är klockan 4 månader gammal...
Min 1500, suger att vara utan Pro på sommarenSay what? Vilken??