Det hade jag missat, hoppas hoppas hoppas!![]()
Borde kanske meddela Doxa så de inte missar det. Efter succen med Aqualung lär de ju inte vara främmande för fler samarbeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade jag missat, hoppas hoppas hoppas!![]()
Har skickat ett mejl till Doxa med tips!Borde kanske meddela Doxa så de inte missar det. Efter succen med Aqualung lär de ju inte vara främmande för fler samarbeten.
Har skickat ett mejl till Doxa med tips!
Hoppas inte att det förnyade samarbetet med Aqualung sätter käppar i hjulet och att Poseidon överhuvudtaget är intresserade också förstås.
Ja kanske det, vi kan skicka @Maro till huvudkontoret som medlareJa, egentligen borde man ju kontakta Poseidon och sälja in iden. Kanske lättare att snacka med några goa gubbar i Göteborg än att gå via Doxa. Då är ju grovgörat klart, sen är det bara börja bygga klockor.
Jag och min kompis @Charles_ var i kontakt med Poseidon tidigare. Inte mycket info om dessa klockor som tillverkades. Såldes i företagets butiker på samma sätt som andra företag i branschen ville sätta sina loggor på utrustningen de sålde. Skall enligt utsago från en med koppling till märket ha tillverkats ett par hundra av dessa klockor men det är föga troligt med tanke på att bara ett fåtal ex har dykt upp på ytan.
Hade varit skoj med inslag av Poseidon i det hela men skulle hellre se det på en modernare sub och inte no-t, känns som man kommer ifrån historian en aning annars.. Dock riktigt fett med en no-t divingstar![]()
Jag håller med, det vore fantastiskt.Nu vill jag att de fortsätter att återupprätta gamla samarbeten och släpper en ny Divingstar med Poseidonlogga, hur coolt vore inte det?
Kanske inte behöver göra med en reissue på 300T, hade funkat utmärkt i en ny 1200T också!
Branschens coolaste logotyp:
![]()
Denna kommer eventuellt få lämna nu, till förmån för Black Lung.. Om någon Doxa fan här är intresserad så skicka ett pm. Har inte riktigt bestämt mig än. Men att kolla intresset skadar ju inte.
![]()
Absolut!Tack för uppmärksam tag!
@Anthraxabuz , skriv upp mig på listan tack.
Snygg men nej nej den måste ju vara gul!Inte helt illa till oss som inte är helt sålda på gul tavla. Gärna med metrisk no-deco bezel.
![]()
Snygg men nej nej den måste ju vara gul!
Godtagbar ursäkt, man får inte glömma den fantastiska blacklungen som faktiskt redan finns i verklighetenSorry har inte hunnit, fullt upp med att peppa för Svart Lungan
Vill nog ge ett stort tack åt Klocksnack och Doxa-tråden. Har ju blivit en total Doxaholic åt senaste månaderna varit nästan totalt ointresserad av alla andra märken. En 750T Professional och en 1000T COSC Sharkhunter har jag redan skaffat och älskar båda. Möjligen är 750T lite stor så får se blir det en keeper. Ett som är säkert är att samlingen nog snart växer med en Searambler, men kan inte besluta mig blir det en 300 eller 1200. Vad tycker ni som har båda två?
Bra, då vet vi vart Sharkhunter COSC befinner sig! Var lite orolig där när den försvann iväg från Jens![]()
Känns inte trovärdigt att gapa högst i Doxatråden utan att äga en Doxa så det fick bli ändring på den saken. Tur att inte @Kenuko hann sno över dessa två till Finland också
![]()
Känns inte trovärdigt att gapa högst i Doxatråden utan att äga en Doxa så det fick bli ändring på den saken. Tur att inte @Kenuko hann sno över dessa två till Finland också
![]()
Pew Pew (är inte så här blek i verkligheten)
![]()
![]()