Stämmer bra detMycket trevlig, är det min gamla (033) eller finns det fler på forumet?
Kommer att bytlåna mot en 300 pro några dagar nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra detMycket trevlig, är det min gamla (033) eller finns det fler på forumet?
Kul! Jag gillade den skarpt, mycket fin klockaStämmer bra det
Kommer att bytlåna mot en 300 pro några dagar nu.
Hur bra än sharkhuntern må vara så är ju professional alltid den man håller högst! Lycka till i valetSwap. Nu får vi se vilken som stannar.
Hur bra än sharkhuntern må vara så är ju professional alltid den man håller högst! Lycka till i valet
Kan jag hålla med om.. det är en kombo jag skulle njuta av!
Jag bad om det va?Kan jag hålla med om.. det är en kombo jag skulle njuta av!
Håller med, tycker du ska göra bytetHur bra än sharkhuntern må vara så är ju professional alltid den man håller högst! Lycka till i valet
Den är inte dum alls den svarta Sharkhuntern!Dagens Doxa.
Fan! Även fast jag är 100% CWC-frälst så kan jag inte låta bli att kolla vad ni har för er i den här tråden. Kan inte riktigt släppa Doxa...
Kul med gummiband, länk och tavlor i olika färgerFan! Även fast jag är 100% CWC-frälst så kan jag inte låta bli att kolla vad ni har för er i den här tråden. Kan inte riktigt släppa Doxa...
Dom har haft ett par, men subbarna har tidigare enbart sålts på Doxas hemsida.Var i Halmstad idag och hoppades på att få klämma på nån sub på Halmstads urmakeri, men icke. De hade bara några andra Doxa-modeller som inte imponerade. Nästan svårt att tro att sub:arna kommer från samma tillverkare. Enligt damen i butiken får de sällan in några sub: ar, kanske nån senare i år eller nästa.
På armen..Gummidag idag. Hershey är såå bra!
Synd att de slutat med det. Kommer sitta fint på Black Lung när den kommer
Sjukt bra!På armen..
Ja det är riktigt superdupercool!Sjukt bra!
Snyggt! Intressant oktoberoutfit också. Gissar att du på varmare breddgrader igen?Rockar även jag på gummi.
Pyjamas?Snyggt! Intressant oktoberoutfit också. Gissar att du på varmare breddgrader igen?
Snyggt! Intressant oktoberoutfit också. Gissar att du på varmare breddgrader igen?
Pyjamas?
Skulle den komma i Nov?Snart november! @Anthraxabuz @Maro @Magnus (Sthlm)
Får jag min Blacklung innan julafton så är jag nöjd!
”first come first serve, for delivery in November 2017”Skulle den komma i Nov?