Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listpris!
PassarListpris!
Superklasse!! Vad tycker du om den?Ny klocka, nya trådar.![]()
Roligt att prova något nytt kort sagt.
Jädrigt stilig verksta. Vette?
Tack! Det stämmer, en Corvette indy pacecar från 1978.Jädrigt stilig verksta. Vette?
Mmm, pacecar. Riktigt bra.Tack! Det stämmer, en Corvette indy pacecar från 1978.
Tack!Mmm, pacecar. Riktigt bra.
Mkt nöjd, den blir en iblandklocka och idag är det en iblandddag.Superklasse!! Vad tycker du om den?
Vet inte vad jag pysslade med här men jag drar givetvis tillbaka det här urdumma erbjudandet... Älskar min BL!Någon som är sugen på att ta över Blacklung #007?
Klockan är helgrym men som vanligt saknar jag mina batteriklockor...
Jag har avdoxifierat mig i veckan, ska bli kul att trycka på igen nästa veckaVet inte vad jag pysslade med här men jag drar givetvis tillbaka det här urdumma erbjudandet... Älskar min BL!
Julpris på vanliga 50th nu. Man blir ju lite sugen på en Searambler.
http://forums.watchuseek.com/f34/50th-anniversary-sub300-holiday-sale-blowout-4594275.html
Man blir sugen. Vet du varifrån de skickas? Eller, vad jag egentligen menar, vet du om det tillkommer moms och tull etc? Eller skickas de från EU?
Det läggs på 20 % på priset i kassan, i övrigt inga extra kostnader.Man blir sugen. Vet du varifrån de skickas? Eller, vad jag egentligen menar, vet du om det tillkommer moms och tull etc? Eller skickas de från EU?
Det läggs på 20 % på priset i kassan, i övrigt inga extra kostnader.
Båda mina har skickats från Österrike.Varifrån skickdes din?
Det ser små ruggit ut, inte blir jag badsugen iaf.
Nej inte jag heller!Det ser små ruggit ut, inte blir jag badsugen iaf.![]()
Här är det desto varmare, Atlanten i horisonten.
Men nu när jag sticker ut hakan så kommer det antagligen regna imorn.
Fin Sharkhunter har du hur som helst.
Och Doxa gör supertrevliga badklockor.
Grymt kul att äntligen få se den Poseidon, grattis igen!