• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Kör sharkhuntern i väntan på två nyförvärv, en silver och en gul.:)
IMG_3690.JPG

Min första post här och hoppas på flera i framtiden. Har blivit lite sugen på just DOXA SUB300 50 year anniversary. Ni som har handlat ifrån Shop Doxa. Tog det lång tid att få hem klockan?

Svar från Jason på WUS:

”Hi guys. The Sharkhunter "Black Lung" photo I posted is of a 1/1 prototype I had in for review but since I don't have any more information as to whether or not it will be produced, I pulled down my photo. Sorry to raise the collective Doxa faithful blood pressure. :)

Svar från Jason på WUS:

”Hi guys. The Sharkhunter "Black Lung" photo I posted is of a 1/1 prototype I had in for review but since I don't have any more information as to whether or not it will be produced, I pulled down my photo. Sorry to raise the collective Doxa faithful blood pressure. :)
Smart sätt för Doxa att checka av intresset för modellen :) sjukt snygg tycker jag.

De garanterar leverens innan jul om man beställer senast 20e. Iaf enligt deras julreatråd på WUS.
Tackar för tipset om julrea. Jag har varit sugen på en Doxa ganska länge och det här var vad som krävdes för att få mig att slå till. Det blev utan större tvekan en Sub300 50 year anniversary Searambler. Leverans före jul är nog för mycket att hoppas på men den ska i alla fall få bada ordentligt på vinterns dykresa.

Tackar för tipset om julrea. Jag har varit sugen på en Doxa ganska länge och det här var vad som krävdes för att få mig att slå till. Det blev utan större tvekan en Sub300 50 year anniversary Searambler. Leverans före jul är nog för mycket att hoppas på men den ska i alla fall få bada ordentligt på vinterns dykresa.

Grattis! Searamblern har jag suktat efter länge nu.

Avis! Ser fram emot några foton på den(kanske från dykturen) :)

Vad fick du ge för en sån?

Efter snart ett dygn har de inte ens skickat min beställning. Står som "processing". Att frakten tar tid kan jag acceptera men webbutiker förväntas faktiskt hantera beställningar skyndsamt. Brukar de vara långsamma?
Jag hörde av mig och fick löfte om att de skulle skicka klockan idag och att den skulle vara framme i morgon. Sedan gick det en stund och så kom det här: ”Unfortunately, your watch won’t ship until tomorrow, or possibly Tuesday. For EU shipments we ship from our Austrian office, and they were not able to ship it today. This means you will received your watch after Christmas.”

Dålig kundvård. Hoppas klockan ändå är värd väntan.

Tillbaka
Topp