Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen va bra dom är!! Vad har du för tropic? Vintage?Trevlig helg!
![]()
Fasen va bra dom är!! Vad har du för tropic? Vintage?
Skönt par! Kul med en DW på vårt forum också! Jag missade den beställningen bara nån timme för sent.Min Doxa-duo i snö. Båda är keepers, men vem skall göra dem sällskap. Kanske en Searambler 300, eller möjligen en Aquadive Bathyscaphe 100. Har hört att Aquadive håller ännu högre kvalitet, men hur är det? Har någon ägt båda och kan jämföra?
![]()
Skönt par! Kul med en DW på vårt forum också! Jag missade den beställningen bara nån timme för sent.
Angående Aquadive så är det riktigt grym kvalité. Har en bathysphere 100 gmt. Riktigt schysst klocka.![]()
Tack!Missade den själv också, men lyckades skaffa den av en annan medlem senare. Riktigt roligt att äga en av de 25 som finns.
Har hört at Aquadive håller grym kvalitet och är dessutom klart bättre i verkligheten än på bild. Mycket fin din GMT!
Håller med dig. En helt fantastisk skapelse!Fasen va glad jag är när jag har på mig denna, det är faktiskt inte många klockor som sitter lika skönt på mig som just den nya modellen.
![]()
![]()
Tack själv. På återseende.Och så fick jag äntligen klämma och prova. Trevlig Doxa-mini-gtg-lunch med @Ontrackpiraten![]()
![]()
![]()
(Den satt bra i verkligheten)
![]()
En hyfsad avslutning på en dag som började i kris med frukost utan KS.
Samma här. Dock saknas det något på min tavla.Kärlek på kontoret
![]()
Vackert!Samma här. Dock saknas det något på min tavla.![]()
Shit vad tråkigt. Otursklocka...Hade gärna lagt in en bild på min 1500 men tyvärr är den i Schweiz. Fick nytt verk i september, klockan dog i november igen![]()
Verkligen, riktigt drygt...Shit vad tråkigt. Otursklocka...![]()
Hade gärna lagt in en bild på min 1500 men tyvärr är den i Schweiz. Fick nytt verk i september, klockan dog i november igen![]()
Ingen aning, står inget om det på deras sida. 2 verk döda på 7 månader är ju inte kul...Sitter det Soprod eller Sellita i 1500T?
Ingen aning, står inget om det på deras sida. 2 verk döda på 7 månader är ju inte kul...
Börjar bli sjukt sugen på en Doxa Black Lung! Vad var priset på denna ifrån Doxa när den släpptes? Och vad är ett vettigt pris för en sånhär? Har sett allt ifrån nästan 20tkr-40tkrKärlek på kontoret
![]()