Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enjoy! Vad tid det tog att prångla ut alla.Det magiska nummret 203 Blir kortning av länk och myspys i afton...
"...sitter ju jätte bra på armen och länken är jätte bekväm. Den är ju lite lite olik de flesta andra klockor..." ja, där har du allt du behöver hos en klocka. Att den sen gör en glad är ju det som gör den till nåt av det bästa man kan ha på armen. Välkommen hitHälsningar från Finland. Roligt att se att här finns så många doxa entusiaster, vi har inte så många här hemma.
Har haft klockan en tid nu, men kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Den sitter ju jätte bra på armen och länken är jätte bekväm. Den är ju lite lite olik de flesta andra klockor, både på gott och ont. Kanske man får lite stöd här på sina tankar?
Mvh Niklas
Mmm, vad bra det blev med det armbandet!Mer Silver Lung.
Ser ok ut, känns sämre. Någon form av silikon. Behöver hitta något mer ”äkta”Mmm, vad bra det blev med det armbandet!
Stilig! Tyvärr inte det lättaste att hitta längre och dyker dom upp så är dom galet dyra. Inga tips var han ska kolla direkt, kanske att hålla lite koll på WUS.Hallå tråden!
Min gode vän Ulf söker en orginallänk till sin Doxa som han dök med på 70-talet. Har ni tips var han kan hitta en? Den gamla gick tydligen sönder nån gång sent 70 början 80 och han vill gärna komplettera den.
Trevlig helg
Ligger en på ebay nu.Hallå tråden!
Min gode vän Ulf söker en orginallänk till sin Doxa som han dök med på 70-talet. Har ni tips var han kan hitta en? Den gamla gick tydligen sönder nån gång sent 70 början 80 och han vill gärna komplettera den.
Trevlig helg
Ja, du har säkert rätt. Jag var för snabb.Den är väl till 300 och inte 300T även om det bara borde vara ändlänkarna som skiljer sig. Tror även Synchron-subbarna hade Synchron-logga på spännet.
Begagnat ca 15-20 kkr beroende på modell. Dyrare för vintage och helt nytt.Hängde i nån facebook-grupp för dykare och dessa dök upp rätt ofta, så satans fina, men har inte vågat/orkat kolla upp vad de kostar. Får en känsla av att de är galet dyra helt enkelt, men galet fina måste jag säga! Keep em coming!
En här iafHar blivit helt hooked på 300 Sub. Hur många har vi här på forumet egentligen? Vill ha!