• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

BC60DF24-DBB8-4FE6-AF46-6F84D3651B5F.gif

WTF!
Har alla utom jag en citron!
Hör av dig när du har tröttnat... :)

Letat efter en citron som en galning, verkar som det är jänkarna som har köpt upp de resterande 498.
Alla de 498 är ute på marknaden till salu och ingen vill skicka till Sverige! :rage:
Man kan tro att Trump kör en Poseidon embargo för att skicka till Sverige...
Du skulle ha köpt min Poseidon, och min Black Lung :) Bägge två försvann utomlands precis som många andra häftiga klockor, klocksnack är inte tillräckligt på hugget!

Men lite missvisande att den heter 300 då det är 1200 boett klockan är i, med heliumventil som Rolex kopierade ;)
089E5F22-2C08-451F-948E-7B3788828CE4.jpeg
Det är skillnad på 300 som är den slimmare boetten och (vintage) 300T. 300Ts boett är mer lik 1200T boetten. Doxa säger inte rakt ut att Poseidon delar boett med 1200T även om det troligen är exakt samma boett.

Wow! Här går det undan. Grattis till ännu ett grymt nyförvärv denna vecka! :)
Rackarns fin färg på Aware, har själv sugit på den. Vem vet, Doxa-febern har inte svalnat än hos mig direkt :rolleyes:

Edit:
Det är alltså fasta BoR länkar på Aware? Vilka övriga ur från Doxa kan man förvänta sig den länk-uppsättningen på, någon som har koll?

Tillbaka
Topp