Anthraxabuz
Silver
Lite färgglatt på söndagskvällen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Close ups på Silverlungan!
Bra att se att den kom fram!Nu två i familjen!
Klart sköna, vad är det för gravyr?Länken på vintage Doxa är nog en av de bästa länkarna som gjorts. Helt härlig mekanism på spännet.
Klart sköna, vad är det för gravyr?
De är riktigt fina! Funkar den gamla länken/ändlänkar på en ny SUB 300?Länken på vintage Doxa är nog en av de bästa länkarna som gjorts. Helt härlig mekanism på spännet.
De är riktigt fina! Funkar den gamla länken/ändlänkar på en ny SUB 300?
Försöker du sälja den?Bara någon köper min vintage 300T så är det nog en Blacklung ja skall ha. Så snyggt!
Försöker du sälja den?
Ja internationellt är klart bättre!Jep, säljer den. För många klockor, för få orange (=ingen för tillfället). Lade upp den på K&S, men kanske man borde sälja på WUS eller eBay.
Visst hade original 300:an välvda plexin. Ändrades däremot till 300TÄr det inte lite lustigt att Doxa valt att göra ett välvt glas på moderna 300or? Originalen verkar ju inte ha välvda plexin. Tycker det är snyggt hur ljuset bryts och att tavlan ser lite mindre ut även om jag har något svårt för att de försökt efterlikna ett plexiutseende (om de nu har det). Nöjd som fan är jag iaf, den sitter på väldigt mycket!
Aaah! Har tittat på 300T och inte insett skillnaden mot 300an. TackVisst hade original 300:an välvda plexin. Ändrades däremot till 300T
Den var väntad. Tycker silver lung är den bästa av dem.
Den var väntad. Tycker silver lung är den bästa av dem.
Haha är av helt annan åsikt, älskar att dom håller kvar vid modeller och hyllar gamla och förnyade samarbeten. Doxa tror jag iallafall inte vinner på att komma på massa nya modeller i detta segmentet utan snarare då tappar sina kunder dom har. Doxa need them money to give us more good stuff in tha futureDoxas motsvarighet till Tudors black bay eller Seikos Padi De är ju fina men konceptet känns väll rätt urvattnat nu. Även fast det finns historia bakom loggan och Doxa.