Du skippar en lördagkväll ute för att istället lära dig hur man plockar isär ett mekaniskt ur på rätt sätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det ÄR väl seriöst!När man ska prata klockor med någon, och endast talar i referensnummer, samt anser att det är helt normalt.
Min klockbudget gick från 350kr till 45 papp på en eftermiddag!När klockbudgeten inför nästa köp ökar från 20tkr till 65tkr inom loppet av tre månader....
Autokorrektar Din lur till "manskollektiv"??
Det är genom autocorrect man lär sig känna människor på djupet
Jag vet inte om det bland gemene människa är normaliserat. Tror nog att det krävs minst en mer insatt i dialogen, för att det ska utvecklas dit vid vidare samtal.Men det ÄR väl seriöst!
Till och med min fru pratar ref när vi snackar klockor här hemma!
Hon är inte speciellt intresserad.
OT, men ändå inte. Tackar katterna för det, grannens ena huskatt kallar vi n22, så vi kan hålla i sär dem. (EMS kod)
Japp!Jag vet inte om det bland gemene människa är normaliserat. Tror nog att det krävs minst en mer insatt i dialogen, för att det ska utvecklas dit vid vidare samtal.
När man svär högt på kontoret för att klockan är nio och man vet att ens post hamnar på typ sidan 6...När du framför allt förknippar fredagar med @RicVin FREDAGSTRÅD!
Ok! Alla andra kan gå hem. Yonsson vann precis!
Dessutom räknas uttrycket ”Jag skulle vilja klämma på din!” Som helt normaltDu frågar en annan man om omkrets av stocken utan att pinsam stämning uppstår.
Käns som att du har lyckats riktigt bra med uppfostranNär du bestämmer träff med 12 årige sonen vid busshållplatsen "utanför Lindex" och han inte har en susning om var den är.
Jag - Men, där vi alltid tar bussen från stan!
12 åring - Jaha, utanför Nymans. Säg det då!!!
Månader?När man alltid säger "den här stannar" direkt efter man köpt, bara för att några månader senare vilja flippa den
När dom enda bilderna man har på sig själv är wrist shots.När man har mer bilder i mobilen på sina klockor än på sig själv
...när man tycker att folk som tar selfies är sjukt töntiga men inte tvekar att ta ett schyst wristshot bland folk.När dom enda bilderna man har på sig själv är wrist shots.
fast är man nörd då? Blir det inte mer en investering för framtiden? Tror tyvärr inte att den typen av ur kommer anvöndasNär du betalar 15,5 miljoner dollar för en begagnad klocka.