Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man går in på denna sida på lunchen.
IndeedNär man går in på denna sida på lunchen.
På lunchen. För mig skulle det vara: "...mitt i ett möte"
Dessutom gillar man den mer än en bil med HEJ på nummerplåtarna!Du stressat ber hustrun att fota bilen framför ”så att nummerplåten syns bra”
![]()
Drömmen vore ju att hitta en sub305, Pam112 eller liknande.Du stressat ber hustrun att fota bilen framför ”så att nummerplåten syns bra”
![]()
Nedan ser du vilka bilar det handlar omDrömmen vore ju att hitta en sub305, Pam112 eller liknande.
Jag letar hela tiden!![]()
Köp någon av dem och du har gott om pengar kvar till lite dinkor.Nedan ser du vilka bilar det handlar om
https://biluppgifter.se/fordon/PAM112
https://biluppgifter.se/fordon/SUB305
Wow, ja du vet vad jag vill haNär du inte säljer av samma referensnummer som du är på väg att köpa, bara för att vara säker på att den klocka du redan har i din ägo, inte skall vara i ett bättre skick än den du köper in!
Tog mig tre 16760, för att finna en som var ganska så OK.
![]()
![]()
![]()
Jag hade en PAMxxx - men gjorde aldrig kopplingen!Drömmen vore ju att hitta en sub305, Pam112 eller liknande.
Jag letar hela tiden!![]()
Det där händer alldeles för ofta, så ofta att min fru knappt reagerar längreNär man pausar TV serier och filmer för att försöka luska ut vad det där halvdolda och suddiga är som sitter på armen.
Det där händer alldeles för ofta, så ofta att min fru knappt reagerar längre![]()
Grattis!Det har till och med hänt att flickvännen pausat och frågat vad det är för klockahaha
Det har till och med hänt att flickvännen pausat och frågat vad det är för klockahaha
Grattis!
Det kommer ALDRIG att hända mig...![]()
Ha-ha! Hemma hos oss oxå. Ca. sex års intensivt nördande har gett positiva bieffekterDet har till och med hänt att flickvännen pausat och frågat vad det är för klockahaha
Hahaha... när du har fler bilder på dina klockor än din dotter i mobilen...