MisterLarsson
Basic
När en bekant undrar "vad ska jag ha klocka för? Jag kan ju bara kolla mobilen" och man lite smått dör inombords
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken klocka brukar det vara då..?Får väl dra till med en värsting...
När man kollar vuxenfilm och helt plötsligt pausar för att se mannens klocka..
Svarade på det tidigare... men inte något jag minns nu dock, breitling i g/s är vanligtVilken klocka brukar det vara då..?
När någon skriver på nätet och undrar om en oysterlänk skulle sitta fint på en squale 1521... Du undrar helt plötsligt samma sak och en kvart senare ger du upp, sur och svettig, för det helt enkelt inte går att få fast den rackaren på squalen...
Mjo, men oysterlänken är väl nästan dyrare än klockan skulle jag tro. Och den skulle inte se klok ut på suben senMöjligheten att slipa ner ändlänkarna finns ju alltid?
Hände mig (iofs inte snygg klocka direkt)När man ser en person med en snygg klocka och undrar om han kanske hänger på KS.
Så jääävla roligt Det har inte hänt mig än, men jag har tänkt tanken många gånger... Jag brukar dock ganska snabbt reflektera över att personen mitt emot inte noterar min diskreta GS och därmed inte kan vara klockentusiast. Men just "vad har du för nick på KS" kan ju tolkas på olika sätt. Är man ute i förorten kanske KS kan vara KukSugare, kassören kanske trodde du antydde att han hade klippkort på Karolinska Sjukhuset? Det kan ju bli spännande hur somHände mig (iofs inte snygg klocka direkt)
Var på Coop och handlade och kassören fick hjälpa vid snabbkassan. Han hade terroristklockan i "guld" på armen.
Tänkte direkt att ingen normal människa bär en sådan utan att hänga på KS.
Så frågade direkt vilket Nick han har på KS. Blev pinsamt tyst och han förstod inte vad jag pratade om.
Sambon min bara skakade på huvudet.
Haha ja jag bjuder på denSå jääävla roligt Det har inte hänt mig än, men jag har tänkt tanken många gånger... Jag brukar dock ganska snabbt reflektera över att personen mitt emot inte noterar min diskreta GS och därmed inte kan vara klockentusiast. Men just "vad har du för nick på KS" kan ju tolkas på olika sätt. Är man ute i förorten kanske KS kan vara KukSugare, kassören kanske trodde du antydde att han hade klippkort på Karolinska Sjukhuset? Det kan ju bli spännande hur som
Men såndär har var och varannan.Haha ja jag bjuder på den
Men seriöst, vem fan bär en sån här om inte på skoj i samband med klockforum!
Men det underlättar...Felpost.
Men bonusbild bjuder jag på!
Man behöver inte vara klocknörd bara för man har en trycktestare.
Åh fan, jag hänger inte på stan så kanske är mitt fel dåMen såndär har var och varannan.
Känner minst 4st som använder just den och ser flera st varje dag på stan
Hade underlättat ännu mer om hustrun var det.Men det underlättar...
Felpost.
Smsade precis med @Widowmaker och det är illa när iphone autocorrectar "vilken" till "Hulken".
Eller hur.....!!!Felpost.
Att snubben har endast "en" Panerai 641 bordsklocka...När man tänker det man tänker när man ser en bil med dessa plåtar....
Sen att puckot inta kan parkera är en annan femma!När man tänker det man tänker när man ser en bil med dessa plåtar....
Underbart!När ens kollega försynt kommer fram med klockan (SMP Crono utan skruvad länk) i handen och fråga försiktigt om man kan hjälpa dom korta länken.. Och man vänder sig till väskan och plockar fram rätt verktyg för jobbet och fixar det på studs. (Jobbar på kontor)