Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man har svårt att tänka sig att åka i väg med bara en klocka om man tänker stanna borta över natten.När man är i stugan några dagar och bara har med sig en klocka och börjar sakna någon av dom kvarlämnade redan dag 2...
När man har svårt att tänka sig att åka i väg med bara en klocka om man tänker stanna borta över natten.![]()
Det händer inte. Otänkbart att åka iväg med en klocka.Eller när man inte vill ta med sig flera klockor på en resa och våndas över vilken man ska ta med.
Det var en riktigt fin Aquaracer!!!...när du tar av dig din Aquaracer med diamanter och blå pärlemortavla i klockbutiken för att prova en ny Seiko 5:a och den uppenbart nyanställde unge expediten försöker sig på lite artigt kallprat och nickar mot Seikon och säger ”Ja, den är ju lite olik din andra klocka” och tittar menande på Aquaracern ungefär som att Aquarqcern är den enda andra klockan du har och du svarar ”Kanske det men jag har tjugofem klockor till därhemma” och du inte är riktigt säker på att det är exakt tjugofem men du vet att det inte är färre i alla fall och du vet också att du har flera som är mer lika Seikon än som är lika Aquaracern.
![]()
![]()
Och tack @Rum Runner för den fina bilden på Aquaracern.
Det gör väl alla?När jag redan sitter och surfar runt efter nästa innan den senaste anlänt!
Been there, done that.... när man kikar KS-annonser under pågående möte på jobbet...
Äsch onödigt att kladda! "Fläcken" kommer ju aldrig synas... Du har ju på dig klockanNär frugan säger:
Men gud, hur du ser ut på armen, kan du inte vara utan klocka ett par dar!
Du måste ju gå bort det där vita!
Du tänker:
Hellre kladda på nåt brunt än att sabba klockbrännan!
När jag vill råna den här lastbilen. Inte för att kränga innehållet utan för att se efter om det finns nån trevlig klocka ombord.
![]()
Obs. Är ytterst laglydig så det kommer inte hända.![]()
Va?När man kollar instagram och detta dyker upp och man knappt förstår att 31 och 35 är olika åldrar.![]()
Jag förstårRolex har ett urverk som heter 3135 och det var det enda jag tänkte på när jag såg bilden. Men bilden är ju till för att visa nån viktminskning mellan åldrarna 31 och 35. Klart nog?
Jag förstår
Man är ingen klocknörd om man antar att det inte är ok...dvs bara en nörd... är orolig för vad de på forumet skulle säga om de visste att man var ute och simmade med sin Speedmaster idag..
Skönt. Det är en komplimang i mitt skrå...Man är ingen klocknörd om man antar att det inte är ok...dvs bara en nörd![]()