Så klart! Ett megaviktigt val ju!När frugan frågar om man gör något viktigt och man står och tittar i klocklådan och funderar på vilka klockor som ska med på båtsemestern. Och man ba: JAAA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så klart! Ett megaviktigt val ju!När frugan frågar om man gör något viktigt och man står och tittar i klocklådan och funderar på vilka klockor som ska med på båtsemestern. Och man ba: JAAA!
När jag vill råna den här lastbilen. Inte för att kränga innehållet utan för att se efter om det finns nån trevlig klocka ombord.
![]()
Obs. Är ytterst laglydig så det kommer inte hända.![]()
Både duktig musiker och bra klocksmak, många plus därNär man går på konsert med Ed Sheeran och inte kan sluta försöka lista ut vad han sportar ikväll, snarare än att lyssna på musiken...
(var en AP Royal Oak Perpetual Calendar Ceramic i helsvart kom jag fram till efter en snabb googling).
Kanske inte ett argument men... Regal liksom?När man under pågående anställningsintervjuer kikar vad den presumtive nya medarbetaren har på armen och känner en besvikelse över att han/hon uppfyller alla krav trots sportandet av en overzise Regal och ens kollega inte tycker att det är ett argument för att inte anställa personen i fråga.
Nåja, placeringsort i dina trakter såKanske inte ett argument men... Regal liksom?
Nä, jag hade nog tackat nej.![]()
Vafalls!Nåja, placeringsort i dina trakter så![]()
Jag körmed ”Ursäkta, vilken fin klocka!” Alla blir glada, händer att det blir ett snack, ibland långsnack!...när man ser något intressant i butiken, kön eller på stranden och vrider o vänder huvudet för att försöka se. Vissa ser man ju från 10-20m avstånd mellan andra modeller är okända för mig vilket kräver att komma nära. Detta beteende måste framstå som rätt freaky. Blir jag riktigt peppad så går jag fram och frågar om jag får ta en titt, folk har alltid varit positiva/medgörliga hittills.
Skönt att det mottages med sådan värme när ni börjar prata med folk om deras klockor. Oftast är det på liknade sätt för mig också men varit med några gånger att folk blir obekväma när du frågar om deras klocka. Bara en sådan sak som att säga ”fin klocka” har gjort en person obekväm. Men det kan vara mitt sätt att säga det på som är problemet?
Folk kan bli lite misstänksamma vid frågor om klockor i 40k+ klassen vilket är helt rimligt. Dom lugnar ner sig när dom märker ens uppriktigt goda intention samt att man har något likvärdigt på handleden vilket bör hjälpa.
Jag blev störd och fick inte med mig någon batteriklocka. Sjukt irriterande. Semestern förstörd.Så klart! Ett megaviktigt val ju!![]()
Bästa, bästa.....När man under pågående anställningsintervjuer kikar vad den presumtive nya medarbetaren har på armen och känner en besvikelse över att han/hon uppfyller alla krav trots sportandet av en oversize Regal och ens kollega inte tycker att det är ett argument för att inte anställa personen i fråga.
Vadå, det kan ju ha hänt nåt? Gör inte alla så?När man vaknar mitt i natten och börjar kolla klocksnack...
... du laddar klockans lume genom bilens strålkastare - allt för att maxa lumen.
![]()
Jag kan inte se något annat skälDet är väl därför man beställer LED-strålkastare öht?![]()