Ha alltid en reservklocka tillgänglig.
Om en Polar träningsklocka räknas så hade jag faktiskt 2 klockor med migVänta lite nu här, hade du bara med dig en klocka på semestern?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha alltid en reservklocka tillgänglig.
Om en Polar träningsklocka räknas så hade jag faktiskt 2 klockor med migVänta lite nu här, hade du bara med dig en klocka på semestern?!
Om du använder Polarklockan även om du inte tränar så räknas den.Om en Polar träningsklocka räknas så hade jag faktiskt 2 klockor med mig![]()
Nope, träningsklockor använder man när man tränarOm en Polar träningsklocka räknas så hade jag faktiskt 2 klockor med mig![]()
Dammit...Nope, träningsklockor använder man när man tränar![]()
Man måste ju verkligen känna på de för att kunna avgöra vilken man vill ha!! Små saker kan ju betyda allt för hur den känns påEftersom det enbart är små estetiska skillnader hade en vettig person kollat på bilder på google och sedan valt den man gillar bäst.
Fel det här inlägget hör hemma i någon av följande trådar:När du har 38623 respektive 31471 inlägg, och med ett snitt på 17 respektive 15 inlägg per dag, på dom senaste sex åren!
![]()
Och inte en enda bild på sallad eller katter.När du har 38623 respektive 31471 inlägg, och med ett snitt på 17 respektive 15 inlägg per dag, på dom senaste sex åren!
![]()
Haha, riktigt kul! Hände även mig i Italien i somras. Jag svarade turtleÄr hos mina föräldrar i Spanien just nu och har hängt ganska mycket på stranden, dom verkar vara väldigt dåliga på att ha koll på klockan så ganska ofta kommer dom och frågar vad klockan är eftersom att dom ser att jag har klocka.
Första gången kom en spanjor och frågade om tiden och pekade på min armled, eftersom min spanska är obefintlig så förklarade jag vad det var för klocka, efter en snabb idiotförklarande blick förstod jag att han bara ville veta tiden
När du ska gå och slänga sopor och kommer tillbaka med galleriet som ser ut såhär
![]()
Synar är varje bild för att hitta den som blev skarpast och bäst vinkel. Skalar ner det till tre bilder och väljer tillslut en.
![]()
Sen igång med Snapseed och redigerar till resultatet nedan
![]()
För att sen posta i dagens klocka
Ajjemen! ytterligare bevis på att man är dum i huvudet bara för en snygg bild (som inte ens blev braÄr det en dagvatten brunn du lagt klockan på? isåfall är du djärv.
Har de faktiskt sorterade i mappar, så dottern finns det ett par hundra bilder på ocksåFör att inte tala om avsaknaden av bilder på barnen i bland resten av korten i telefonen....
Ser inte mycket bättre ut för mig... HahaNär du ska gå och slänga sopor och kommer tillbaka med galleriet som ser ut såhär
![]()
Synar är varje bild för att hitta den som blev skarpast och bäst vinkel. Skalar ner det till tre bilder och väljer tillslut en.
![]()
![]()
Ser inte mycket bättre ut för mig... Haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så jädra skönt att man inte är ensamNär du ska gå och slänga sopor och kommer tillbaka med galleriet som ser ut såhär
![]()
![]()
![]()
Haha den var bra!När denna bild förklarar exakt hur du tänker.
![]()
2 veckor var ändå rätt braNär man är nykär i en klocka, alltid samma känsla i 2 veckor sen börjar man kolla på annat...![]()
![]()
Ja det snittar nog det, ibland kortare men då har man tabbat sig vid inköp2 veckor var ändå rätt bra
Man går in i klädkammaren en solig dag bara för att fota lumen
![]()
iPhone få gar dock inga färger alls.. minutvisaren är grön och resten isblå!
Om det vore så välNykär..farliga grejer. Jag vill ju gärna att mina förhållanden med mina klockor liknar mitt äktenskap.![]()
Nykär och nykär. Men återfått kärleken efter en mörk tid då det va tomt..Nykär..farliga grejer. Jag vill ju gärna att mina förhållanden med mina klockor liknar mitt äktenskap.![]()