...när man har den här tröjan?
![]()
Är han på nån maskerad? "Jag är en klocka"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...när man har den här tröjan?
![]()
Nej. Bara, nej.
Är han på nån maskerad? "Jag är en klocka"?
Man kliver av bussen, enkom för att fotografera Rolex-kontor, för att sedan kliva på igen @Dirac![]()
Haha stämmer verkligen in på mig. Kanske blir så när man är klocknörd+upptagen. Ser en tjej med en stor ful klocka och tänker "uugh"När man spanar på tjejers handled istället för ....(valfritt). Och dessutom tycker att hon är fel typ om hon bär en Kinaquartz
Den där tar nog priset hahaha... när du har en reservklocka på jobbet ifall du skulle råka tröttna på den du har på dig (eller för att låna ut till din klockälskande kollega som råkade glömma sin hemma)![]()
... när du har en reservklocka på jobbet ifall du skulle råka tröttna på den du har på dig (eller för att låna ut till din klockälskande kollega som råkade glömma sin hemma)![]()
Kör man bara lite casual deskdiving då och då så är det helt legitimtNär man äger x antal dykarur men kan inte simma![]()
Det är väl då ett dykarur kommer till sin rätt !När man äger x antal dykarur men kan inte simma![]()
Haha, den där är på en egen nivå! man älskar det.Du borde få nån typ av nördpris.
När man vaknar med panik eftersom man drömt att man haft sönder glaset på nya klockan.
Enda som snurrar i skallen är "shit, det kan vara glas i verket" nån minut innan man kommer till sans.
Hade samma mardröm strax efter min första klocka =PNär man vaknar med panik eftersom man drömt att man haft sönder glaset på nya klockan.
Enda som snurrar i skallen är "shit, det kan vara glas i verket" nån minut innan man kommer till sans.
Att nå 20 inlägg görs med fördel inte med spam av diverse trådar. Det är trevligare om man bidrar lite.Doxan e snygg