Äh, det är väl fullt normalt att vilja se hur sin nya klocka färdas genom luften i realtid, eller?Nog för att vi är många som är lite lätt skadade, men du, du min herre börjar bli skogstokig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, det är väl fullt normalt att vilja se hur sin nya klocka färdas genom luften i realtid, eller?Nog för att vi är många som är lite lätt skadade, men du, du min herre börjar bli skogstokig!![]()
Sjukt. På ett bra sättJag såg när paketet lämnat sorteringsterminalen på Malpensa, och visste att det skulle till Leipzig, så då var det bara att plocka fram DHL:s flyg som går den rutten närmast efter tiden den lämnade sorteringen
Svårslaget!..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
![]()
När man finner att man i ett jobbmässigt systemverktyg har en anknytningskod som är identiskt med en urverksreferens - och därmed utan vidare ifrågasättande anser det helt klarlagt att köpa klockan (med aktuell ref.) man gått och funderat på..![]()
Fet, vilken ref?Uppdaterar såhär dryga året senare.. klockmodellen med aktuellt urverk är nu inhandladTålamod är en dygd..
![]()
Modellrefen är 01-0150-415Fet, vilken ref?
TackModellrefen är 01-0150-415
Haha! Detta känner jag igenNär sambon ska gå och lägga sig på kvällen men du ska vara uppe en stund till och ”grejsa” lite. Sen tar du fram några klockor och myser med, byter lite band, tar någon fin bild osv.
känner igen mig lite för mycket hahaNär telefonlagringen tar slut hela tiden av någon konstig anledning...
![]()
Dom där ja. Ligger överallt hemma. Sambon undrar om jag vet vilken som är vilken. Självklart, alla är som en påminnelse om ett barn som lämnat boet.När man tar på sig sommarjacka och hittar dessa i fickan.
![]()
När man blir glad varje gång man startar en diskmaskin.
![]()
Ehh, va? Nu hänger jag inte med riktigt...När man hajjar till varje gång man startar köksfläkten.
![]()
Tog en stund innan jag fattade fläktgrejen...Ehh, va? Nu hänger jag inte med riktigt...![]()
Misstänker diskmaskin påminner om Rolexkronan och lilla my om användare AurumEhh, va? Nu hänger jag inte med riktigt...![]()
Aha, ja nu när du säger det så! Men attans vad förvirrad jag var förstMisstänker diskmaskin påminner om Rolexkronan och lilla my om användare Aurum
..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
![]()
Överstycke by Omega från nya linjen Grillmaster?Somliga ser bara en grill.
![]()
Hahaha mäktigtNär man inte tänder lampan vid muggbesök för att njuta av lumen.![]()