När man är på väg till stranden och vänder hem för att man har en vintage klocka på handleden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10/10När du vid städning länge och väl funderar över vilken automatklocka som mest gagnas av att sitta på handleden när du skall dammsuga.
Ok, men hur gick det för KLOCKAN?!När stegen du klättrat upp på glider iväg och du faller 4m baklänges ner i ett betonggolv och bryter svanskotan, men det första du kollar på är skicket på klockan, för att sedan ringa ambulansen.
(jag är ok, bruten svanskota och sjukskriven 6v)
![]()
Ok, men hur gick det för KLOCKAN?!
Haha känner igen mig. Inte skadat mig på det sättet (hoppas du är ok och frisknar till så snabbt som möjligt) men precis som du brukar jag kolla klockan först om något händer. Inte för att jag är rädd för repor eller så utan mer för att kolla att den funkar som den ska och inte behöver åka in för reparation.När stegen du klättrat upp på glider iväg och du faller 4m baklänges ner i ett betonggolv och bryter svanskotan, men det första du kollar på är skicket på klockan, för att sedan ringa ambulansen.
(jag är ok, bruten svanskota och sjukskriven 6v)
![]()
Haha....det gör jag själv många gånger, kände på mig att det fanns fler som utnyttjade tandpetare på det här sättet.du ber om tandpetare på restaurangen med avsikt att adjustera länk![]()
![]()
![]()
Den där var ju inte alls dum!När man har en avklippt del av ett natoband på nyckelknippan.![]()
Klipp av den sjukt onödiga lilla biten, så sitter klockan mycket bättre och lägre senDen där var ju inte alls dum!
Nu måste jag hitta lämpligt donatornato.
+1!!När man har en avklippt del av ett natoband på nyckelknippan.![]()
Klipp av den sjukt onödiga lilla biten, så sitter klockan mycket bättre och lägre senär natot i samma bredd som avståndet mellan bandhornen så sitter den säkert.
Elda lite där du klippte så håller det bättre också
Gjorde faktiskt det efter att jag knäppte bilden. Blev niceElda lite där du klippte så håller det bättre också![]()
Hahaha helt klockrentNär du stressat ska städa upp i köket innan frugan vaknar, ser detta och instant tänker på user @Limeee
![]()
![]()