Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha lite samma för mig nu när bilen rullat över 110000km. Ser Rolex referenser titt som tätt när jag tittar ner...man ser ett ovanligt Urverk i bilen...![]()
Haha lite samma för mig nu när bilen rullat över 110000km. Ser Rolex referenser titt som tätt när jag tittar ner![]()
Visa alla! Tack.Väntar på att få hem den sjätte kvartsdykaren i ordningen bara för att du snöat in på boettformen, som släpptes av ett helt gäng tillverkare under 80 och 90-talet. Exempelvis den här:
![]()
Visa alla! Tack.
Imponerande! Det där är en bra samling.Här har vi härligheten!
Från vänster: Candino, Luxor, Bulova, Sinn och Key West.
![]()
Tack! Väntar på en Bulova till med annan tavla.Imponerande! Det där är en bra samling.
Snygga som de är, fullt förståelig!Väntar på att få hem den sjätte kvartsdykaren i ordningen bara för att du snöat in på boettformen, som släpptes av ett helt gäng tillverkare under 80 och 90-talet. Exempelvis den här:
![]()
Tack!Snygga som de är, fullt förståelig!
Haha, lätt att man får 15% på köp över 350:- hos Krons... Du får ett sms från Kronans men tror det är från Krons... utan att du har ett ärende där...
(Här kan jag dra kortet att jag haft en dinka på service där, dock 2 år sedan...)
![]()
Tycker de går lite olikaNär du inte säljer av samma referensnummer som du är på väg att köpa, bara för att vara säker på att den klocka du redan har i din ägo, inte skall vara i ett bättre skick än den du köper in!
Tog mig tre 16760, för att finna en som var ganska så OK.
![]()
![]()
![]()
Så gott som samma typsnitt ju! Undrans om Carrier sneglat på Cartier där.När du ser denna AC och tänker på Cartier…
![]()
Tror det är tvärtom.Så gott som samma typsnitt ju! Undrans om Carrier sneglat på Cartier där.
Funkade det?...när du gräver efter glass i frysen och hittar ett mögigt gammalt bundband längst ner i lådan som frysts ner för att få bort gubblukt. Oklart när.
![]()
Inte ens lite!Funkade det?
När tjejen blir sur för man kikar klockor på telefonen konstant![]()
Vi har en vinnare!...när du gräver efter glass i frysen och hittar ett mögigt gammalt bundband längst ner i lådan som frysts ner för att få bort gubblukt. Oklart när.
![]()
Kör sån läderrengöring man har till bilklädsel. Har funkat fint för mig. Toppa med ett läderbalsam/fett så blir det mjukt och får fin lyster. Doftar inte helt fel hellerInte ens lite!