• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

...du vet att du är en Klocknörd när...

När du inte säljer av samma referensnummer som du är på väg att köpa, bara för att vara säker på att den klocka du redan har i din ägo, inte skall vara i ett bättre skick än den du köper in!

Tog mig tre 16760, för att finna en som var ganska så OK.
15-jpg.218501
16-jpg.218502
18-jpg.218504
;)

Hur klarade du semester på tre klockor?
Jag tar med minst 5 klockor för en kattutställningshelg. Oftast vet jag innan vi åker vilken som inte kommer att användas, men den blir med ändå:banghead:
Tvåveckor kvar, vi får hålla tummen att det går bra, men å andra sidan är det Explorern, reverson och Musse som åkte med

När man får en slant över så funderar man över vilken klocka man skulle ha råd med. När man köper klockor utan att tänka på om det är lätt att se vad klockan är?

Ok!
Det är ju tre vinnare du har med!
Exp II klarar det mesta!
Reverson, kommentarer överflödiga!
Musse, riktigt kul och superdressad på en gång:)

Explorern växer, en klar favorit, trodde inte det från början men jag gillar den mer och mer. Tänkte ev köpa en vittavla och växla efter sommar- vintertid. Men den är helt optimal och jag rekommenderar den verkligen!

När du tittar på samma videorecension av en speciell klocka,
om, och om igen för att hitta något nytt. Ett skäl att köpa, eller inte köpa. När sambon gnäller på ditt idoga surfande som egentligen går ut på samma sak. Hitta för och emot,
För eller emot. Etc. När du till slut måste slå till för du inte får något gjort. Då är man en klocknörd.. eller bara galen.

Tillbaka
Topp