MrSinister
Basic
När man kollar allas handleder.
Haha! Känner igen det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man kollar allas handleder.
Fyra tidszoner är mäktigt!När du kör Dubbelpipigt pga att du har svårt för att välja klockan för dagen!
Jo, lite så brukar det gå för mig. "Hmm, vad är klockan? Ah, Omega!"
+1 på den!
Men sådär vistas du inte utanför tomtgränsen va?När du kör Dubbelpipigt pga att du har svårt för att välja klockan för dagen!
Men sådär vistas du inte utanför tomtgränsen va?
Hahaha! Du är ju för härlig!Jodå...försatan, hade dom på när jag var ute på långpromenad idag, här har du dom med några kossor jag passerade på vägen !
Du felpostade denna, va....?Tror jag måste skaffa en orange klocka! Kan ju inte hålla på så här när jag kommer in på Max!
Folk kan ju tro att jag är tokig!
Nej, inte den...Du felpostade denna, va....?
Haha. Får alltid skit av min fru när vi ska kolla veckans skörd av bebisbilder och hälften är på klockor och annan helt random skit från whats app grupper.När man har oändligt många fler bilder på klockor i telefonen än vad man har på sina barn.
Det beror kanske lite på vad man har för bil... ;-)...när klockan är dubbelt så dyr som bilen
Inte samma klass som dig Affe, men detta räknas väl nästan som "dubbelpipa"? Garminen är ju trots allt ett digitalur (närmaste färgmatchning jag kunde få till). Kitsch? javisst, men det är ju sommarNär du kör Dubbelpipigt pga att du har svårt för att välja klockan för dagen!
F*n, felpost. Mea Culpa...när klockan är dubbelt så dyr som bilen
Inte samma klass som dig Affe, men detta räknas väl nästan som "dubbelpipa"? Garminen är ju trots allt ett digitalur (närmaste färgmatchning jag kunde få till). Kitsch? javisst, men det är ju sommar
Absolut. Skoda & sub.Det beror kanske lite på vad man har för bil... ;-)
Astra -06 och PO -16...när klockan är dubbelt så dyr som bilen
Haha, den är du inte ensam omNär du har en egen tandborste till dina klockor ...
När man tycker att ryssen är klart coolast på ovanstående bild, tätt följd av Aqualanden...Vilken blev det så?
Själv tog jag med fyra stycken ;-)
När du har en egen tandborste till dina klockor ...
Har 2 olika tandborstar till minaVa, har inte alla det...