• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlängtad uppfräschning av KS.

konkret

Cartier
2-Faktor
Likt flertalet andra måste även jag påpeka att kontrasten med denna färg är rent ut sagt obehaglig och gör ont i ögonen. Det vita och denna nya färg är för mig en alldeles för klen kontrast i en hemsida. Kul att ni ändå jobbar med detta, men för mig ett snedsteg.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jag tycker det ser bra ut, den gröna färgen också. Känns lite mer ”Premium” :)

Loggan är lite synd att ny bytt ut dock. Tror den gamla nästan hade funkat bättre till det gröna färgtemat, sen är ju den loggan väl inarbetad också. Den nya känns lite statlig instution ;)
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Litet kul ändå! Det är ju få saker som folk var så mycket åsikter om som färg o form. Har vid flertal tillfällen varit med o nyinrett ett antal kontor och det brukar låta precis såhär. Alla har en åsikt men ingen (eller alla!) har rätt! :D. Därför ganska otacksamt att ansvara för den typen av förändringar .. Och .. Jodå jag tycker det blev helt OK men.... :cool:
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Blev riktigt bra! Gillar den gröna färgen då det ger mer liv åt sidan, men ändå nedtonat. Gillar också den mer strikta loggan
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Gripenbro-reklamen längst ner på sidan får för låg upplösning på pc, kör 1920x1080 upplösning på skärmen.
gripenbro.png
 

O-scar

Panerai
2-Faktor
Tyckte det blev bra som sagt. Men lite otydligt när man markerar en avdelning som läst. Iallafall i telefonen.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Loggan är mycket bättre nu btw, ser lite mer proffsig ut när den är mindre och har texten till höger. Det ser fortfarande lite lågupplöst/pixeliserat ut. Som att man förminskat en jpg rakt av.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
När ska ni fixa så man kan redigera sina inlägg på iOS? Börjar bli väldigt tröttsamt nu

Hade varit bättre om ni la krut på det istället för att byta färg på forumet..
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Gillar verkligen den upplevda högre hastigheten. Typsnittet är helt okej och färgen stör inte nämnvärt. Summa summarum, klart godkänt.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Klockan är tillbaks och hoppar igen. :)

Jaja. Nu saknas snart bara att vi byter ut de där status-nivåerna, gärna tillbaka till Star Wars-karaktärer.
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
På plattan ser jag bara klockan när man kör den i "landskap"-, det hade varit schysst om man kunde se den även i "porträtt"-läge.
 
Topp